کد خبر: ۳۷۲۷۳۸
تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

آخرین وضعیت واگذاری فروشگاه شهروند

مدیرعامل فروشگاه شهروند با اعلام آغاز فروش ویژه سفره ماه رمضان گفت: در خصوص واگذاری فروشگاه شهروند هنوز چیزی ابلاغ نشده است.
آفتاب‌‌نیوز : سیداکبر علوی در نشست خبری با بیان اینکه فروش ویزه سفره رمضان در فروشگاه شهروند از ۱۲ خرداد آغاز شده است و تا ۱۹ تیرماه ادامه دارد، افزود: ۵ هزار کالا که بیشتر آنها ملزومات روزمره شهروندان است، در این طرح مشمول تخفیفات ویژه از ۱۰ تا ۴۰ درصد هستند.

به گزارش مهر، وی ادامه داد: علاوه بر فروشگاه شهروند بیهقی که در ماه مبارک رمضان ۲۴ ساعته فعال است، ادامه داد: همچنین فروشگاه های آزادگان، بهبود و ۱۷ شهریور نیز در ماه مبارک رمضان به صورت شبانه روزی ارائه خدمت خواهند داشت.

علوی با اشاره به تاکید فروشگاه شهروند بر اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: تلاش می کنیم تا جای ممکن از کالاهای ایرانی در فروشگاههای شهروند استفاده کنیم و اگر کالایی مشابه داخلی داشته باشد به هیچ عنوان برند خارجی آن عرضه نمی شود زیرا نگاه ما حمایت از تولید داخلی است.

مدیرعامل فروشگاه شهروند خاطرنشان کرد: تخفیفات ویژه فروشگاه های پایین تر از خیابان انقلاب به قوت خود باقی است هرچند به دلیل همراهی نکردن برخی تولیدکنندگان با ارائه تخفیف، تنوع کالایی در این فروشگاه ها کمتر است. با این حال در این فروشگاه ها برخی کالاها بدون سود به شهروندان ارائه می شود که حدود ۳۰ درصد کالاها را شامل می شود.

وی از آماذگی فروشگاه شهروند از ارائه سید کالا به نیازمندان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این زمینه در حال همکاری با معاونت اجتماعی شهرداری تهران هستیم.

علوی با اظهار بی اطلاعی از واگذاری فروشگاه شهروند افزود: در مورد واگذاری این فروشگاه تاکنون چیزی به صورت کتبی به ما ابلاغ نشده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین