کد خبر: ۳۷۲۸۴۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

طرح «زوج و فرد» در ماه رمضان 2 ساعت کاهش می‌یابد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از تغییر در زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه شنبه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ حسن عابدی با اشاره به در پیش‌ِرو بودن ماه مبارک رمضان، از تغییر در ساعت پایان طرح زوج و فرد در این ایام خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پلیس راهور تهران بزرگ به منظور تسهیل در عبور و مرور شهروندان تهرانی و روزه‌داران، برنامه تغییر ساعت اتمام طرح زوج و فرد را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش تسنیم، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا زمان اجرای طرح زوج و فرد از روز سه شنبه 18 خرداد ماه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، دو ساعت کاهش یابد.

وی ادامه داد: در این طرح که به منظور روان سازی ترافیکی عصرگاهی در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، ساعت اتمام طرح زوج و فرد از ساعت 19 به ساعت 17 تغییر می‌یابد.

عابدی خاطرنشان کرد: همشهریان تهرانی باید توجه داشته باشند که این تغییر تنها مختص به طرح زوج و فرد داشته و زمان اجرای طرح ترافیک هیچ تغییری نخواهد داشت.

بر اساس این گزارش، ساعت شروع و پایان طرح ترافیک و طرح زوج و فرد در شهر تهران در ماه مبارک رمضان از ساعت 6:30 تا ساعت 17 خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین