کد خبر: ۳۷۲۸۵۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰

قاضی‌پور: چرا وزیر کشور درباره‌ی دو تابعیتی‌ها صحبت نکرد؟

نماینده مردم ارومیه در مجلس نسبت به عدم ارائه توضیحات وزیر کشور درباره‌ی مسائل دو تابعیتی‌ها انتقاد کرد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش خبرنگار ایسنا، نادر قاضی‌پور با استناد به اصل 3 بند 9 قانون اساسی در مورد تبعیض ناروا گفت: وزیر کشور مسائل جغرافیایی را مطرح کرد اما در مورد مسائل دو تابعیتی‌ها و یا مسئولانی که خانواده‌شان خارج از کشور هستند و خودشان در دولت هستند صحبتی نکرده و تنها مبحثی درباره‌ی آسیب‌های اجتماعی را مطرح کرد.

وی افزود:‌ زیرساخت‌هایی که این مسائل را به وجود آورده و همچنین عدم شایسته سالاری‌ها باید مطرح می شد و باید تذکر داده می‌شد که چقدر دولت در به وجود آوردن این آسیب‌ها نقش داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
1
3
چه نماینده با شخصیتی خخخخخخخخ
هموطن
|
Germany
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
با این کار مشکل حقوق های نجومی و زمین خواری حل نخواهد شد. برعکس کنترل مدیران دولت کمتر خواهد شد. برای بدست اوردن تابعیت کشور دیگری هرشخص بایداز هفت خان فیلتر های شخصیتی و امنیتی کشور تابعیت دهنده گذشته باشد ولی برای مدیر شدن در ایران فقط داشتن لابی کافیست.
هموطن
|
Germany
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
با این کار مشکل حقوق های نجومی و زمین خواری حل نخواهد شد. برعکس کنترل مدیران دولت کمتر خواهد شد. برای بدست اوردن تابعیت کشور دیگری هرشخص بایداز هفت خان فیلتر های شخصیتی و امنیتی کشور تابعیت دهنده گذشته باشد ولی برای مدیر شدن در ایران فقط داشتن لابی کافیست. احتیاجی به کیفیت شخصی با معیارهای انسانی و علمی عالی نیست.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین