کد خبر: ۳۷۲۹۲۱
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

آلبوم جدید محسن چاوشی منتشر شد

هشتمین آلبوم مستقل محسن چاوشی به نام «امیر بی‌گزند» پس از کش و قوس‌های فراوان سرانجام از صبح امروز (17 خرداد) در تهران و شهرستان منتشر شد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا، محسن چاوشی که پیش از این آلبوم‌های: یه شاخه نیلوفر، ژاکت، حریص، سنتوری، پرچم سفید، من خود آن سیزده‌ام و پاروی بی قایق را منتشر کرده بود و در همه این سال‌ها طرفداران زیادی را نیز به سمت آثار خود کشانده، هشتمین آلبوم مستقل خود را از صبح امروز روانه بازار موسیقی کشور کرد.

چاوشی درباره جدیدترین اثر خود «امیر بی‌گزند» و جهان بینی این روزهایش گفت: «امیر بی‌گزند» در واقع برآمده از خَلَجان‌های روحی آدم‌هاست. آدمی که می‌تواند من باشد یا هر کس دیگری. حالی که هر لحظه به شکلی به آدم عارض می‌شود. از سرخوشی تا اندوه، از قبض تا بسط. به سامان رسیدن این حال‌ها در قالب یک آلبوم واقعاً کار دشواری بود که بی همکاری و همفکری به ثمر نمی‌رسید.

چاوشی در ادامه افزود: من هم به نوبه خودم سعی کردم هرچه در توان دارم و تا این لحظه یاد گرفته‌ام را به حال و هوا و البته منطق این آلبوم اضافه کنم. هر اثر هنری از یک لحظه حال و ذوق به وجود می‌آید اما این حال و ذوق صرفاً کافی نیست. سعی کردم به اندازه خودم چیزی که خواندم و در طول این دوسال با آن زندگی کردم را بفهمم و امیدوارم توانسته باشم این موضوع را در «امیر بی‌گزند» با دیگرانی که می‌شنوند شریک شوم. امیدوارم مورد رضایت صاحب این حال و البته گوش و هوش مردم هم قرار بگیرد.

آلبوم «امیر بی‌گزند» جدیدترین اثر این خواننده است که در آن از اشعار بزرگان حوزه شعر و ادب پارسی از قبیل مولانا و سعدی استفاده شده است و در کنار شعرهای این بزرگان، ترانه‌هایی از حسین صفا، علی‌اکبر یاغی‌تبار و پدرام پاریزی نیز با صدای محسن چاوشی به گوش می‌رسند.

محسن چاوشی سال گذشته با حضور به عنوان خواننده سریال «شهرزاد» و انتشار چندین قطعه‌ی موفق از جمله: کُجایی، به رسم یادگار، همخواب، ماه پیشونی و... توانست مورد استقبال عمومی قرار بگیرد و همین استقبال باعث شد بسیاری از رسانه‌ها در نظرسنجی‌های آخر سال گذشته، این خواننده را با اختلاف زیاد به عنوان بهترین و موفق‌ترین خواننده سال معرفی کنند.

ملودی‌های آلبوم جدید چاوشی از ساخته‌های خود این هنرمند است و بهروز صفاریان، کوشان حداد، فرشاد حسامی، عادل روحنواز و بابک نقوی نیز به همراه خود محسن چاوشی تنظیم قطعات آلبوم «امیر بی‌گزند» را برعهده داشته‌اند.

چاوشی در کاور آلبومش از چهرهایی چون مسعود دهقان، محمد امامی، حمید فرخ‌نژاد، بهادر شمس، علی اسدزاده، زانکو چاوشی، همسرش و... تقدیر و تشکر کرده است.

سینا سرلک در قطعه «پریشان» با چاوشی همخوانی کرده است تا دوستداران این خواننده پس از تجربه موفق «کجایی» بار دیگر شاهد همکاری این دو هنرمند باشند.

عادل روحنواز و احسان نی زن از جمله نوازنده‌هایی هستند که در این آلبوم ساز زده‌اند.

سید هادری حسینی و حمیدرضا عارف تهیه‌کنندگان آلبوم «امیر بی گزند» هستند و شرکت تصویرگستر پاسارگاد نیز وظیفه پخش و تکثیر این آلبوم را برعهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین