کد خبر: ۳۷۳۰۳۱
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۱
با حکم فرمانده کل ارتش

مدیر عامل جدید بنیاد تعاون ارتش منصوب شد

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، طی حکمی امیرسرتیپ دوم عباس زاده را به سمت مدیر عامل جدید بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 امیر سرلشکر عطاالله صالحی، در مراسم انتصاب سرتیپ دوم بیوک عباس زاده به عنوان مدیرعامل جدید بتاجا، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات سرتیپ عباس محتاج در سال های حضور در بنیاد تعاون ارتش گفت: در شرایطی که بنیاد وضعیت مطلوبی نداشت آقای محتاج با تلاش تحسین برانگیز وارد میدان شد و در 2 سال اول کارها با کیفیت خوب پیش رفت که در ایام اخیر، رکود در حوزه‌های اقتصادی و مسکن برخی موانع را در کشور و در بنیاد ایجاد کرد.

صالحی همچنین روند انتخاب مدیرعامل جدید را بر اساس قانون مصوب و پیشنهاد هیأت امنا دانست و اظهار داشت: پس از پیشنهادات هیأت امنا بتاجا و بحث و تبادل نظر با گزینه های پیشنهادی، مسئولیت را به امیر عباس زاده واگذار کردیم.

وی در ادامه ضمن آرزوی توفیق برای مدیرعامل جدید تأکید کرد: ظرفیت های مناسبی برای مسکن دار کردن کارکنان داریم که این موضوع باید در اولویت قرار گیرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم افزایی در مسیر ارائه خدمات به کارکنان را از وظایف بنیاد دانست تا با استفاده از توانمندی های بانک حکمت ایرانیان، شرکت بیمه حکمت صبا و دیگر امکانات موجود، این امر امکان پذیر و ممکن گردد.

صالحی تصریح کرد: فعالیت شرکت های تابعه بنیاد باید در سرفصل های مصوب صورت گیرد و سود حاصله در جهت بهره مندی بیشتر کارکنان به کار گرفته شود.

وی اظهار داشت: خدمت به کارکنان و ارتقاء سطح معیشت ایشان باید با نگاه جدی در بتاجا دنبال شود و هر فعالیت جدیدی با تأکید بر همین دیدگاه ادامه یابد.

عباس محتاج نیز طی سخنانی از حمایت ها و رهنمودهای فرمانده کل ارتش در دوران مدیریت خود در بتاجا قدردانی کرد و اظهار داشت: به عنوان یک سرباز همواره آماده خدمت هستم و در این دوران تجاربی را کسب کرده‌ام که متعلق به فرد نیست و به سازمان تعلق دارد و در مسیر خدمت در این نظام مقدس به کار خواهم گرفت.

گفتنی است سرتیپ دوم بیوک عباس زاده پیش از این مسئولیت معاونت مهندسی نیروی هوایی ارتش را عهده دار بود. وی سابق بر این مدیر عمرانی فرودگاه های کشور و صنایع هوایی ایران نیز بوده است.

به گزارش ایسنا،فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین طی حکمی سرتیپ رضا خرم طوسی را به عنوان رئیس هیأت مدیره بنیاد تعاون ارتش منصوب کرد.

امیر خرم طوسی در حال حاضر مشاور عالی فرمانده کل ارتش و مسئولیت قرارگاه راهیان نور ارتش را برعهده دارد و پیش از این نیز مدیرعامل بنیاد تعاون ارتش، جانشین ستاد مشترک ارتش و فرمانده مرکز آموزش نزاجا بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۲
0
2
با عرض سلام.
تو رو خدا هر کی میاد به فکر پرسنل باشه. مدیر عامل سابق امیر محتاج حرکت مثبتی در دوران مدیریتش دیده نشد. شهرک چیتگر همان طور بود که بود.
از مدیر عامل جدید خواهشا،ناموسا،شرعا خواهشمندیم تعارف بازی و نامه نگاری را حذف کرده و به جت پیگیر قائله پروژه چیتگر که همین جور راکد مانده باشن.
مجتبی شیخ الاسلامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
0
0
از اقدام خوب ف کل و هیات امنا ممنون
یه فکر اساسی برای شهرک شهید بهشتی بکنید بنده ورودی 87 و الان مستاجر هستم
در ضمن مسوول شرکت پیشگام چرا خودش را در دفترش حبس کرده و جوابگو نیست. و هردفعه چند نفر به عنوان آبدارچی .منشی .رییس دفتر .راننده دم دفتر ایشان هستند و میگویند ایشان جلسه دارند . تا کی. اگر این جلسات ثمر داشت بنده تا کنون باید واحدم را بتحویل می گرفتم .
کیومرث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۵
0
0
27سال خدمت هنوز اجاره نشینم چرا کد62را نمیدهید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۰
0
0
واقعاخسته نباشید کار دیگه ای که ازتون برنمیاد ،فقط مدیر عامل عوض کنین
جابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
0
0
با سلام.آقا ما 25سال پیش تو چیتگر اردوی آموزش رزم مفدماتی داشتیم و میدان تیر ما بود.حالا اون همه زمین را دادند به ادارات که زر و زور با هم دارند و ما که صاحب آن زمین بوذیم و از سال 87 هر چه پول داشتیم از گرفتند و هنوز هیچ چیزی تحویل ما ندادند و معلوم هم نیست که چه خواهدشد.اون مدیر عامل که خودش را سرباز معرفی می کند کمترین پبشرفتی در حوزه بنیاد تعاون ایجاد نکرد که اگر کرده بود بایذ سر سفره ما هم چیزی می آمد.......................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدایا پایان کار ما را نیکو قرار ده.امین
توکلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
با عرض سلام .اگر ما برای خداوخلق خدا کار کنیم وایمان به معاد داشته باشیم بی شک وضعیت کارکنان حالا به از این بود.ما بهترین ها در اختیارمان هست مانند 06 ها. ,و ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۶
0
0
سلام فایده نداره هر کی میخاد بیاد همین روال هست پولا رو میبره و میره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۰
0
0
باسلام. شمارو به جان بچه هاتون قسم میدم از پروژه پادگان ۰۶ اطلاع رسانی کنید تا من و امثال من دلگرم باشیم. یا نباشیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۳
0
0
امیدوارم این جابجایی ها نفعی برای کارکنان داشته باشد و اقایون فقط بفکر خودشون نباشند خیلی از کارکنان منتظر دریافت وام کد 62 هستند که اعلام میشه فعلا اعتبار نیست برای پرسنل تلاش کنید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین