کد خبر: ۳۷۳۰۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۵

دل بوسکه: موراتا در حد و اندازه‌های سوارس و لواندوفسکی است

سرمربی تیم ملی اسپانیا به تمجید از آلوارو موراتا پرداخت و استعداد این بازیکن را در حدو اندازه های سوارس و لواندوفسکی دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
اسپانیا یکی از مدعیان قهرمانی یورو در حالی برای این رقابت ها آماده می شود که عدم دعوت از مهاجمانی چون تورس، کاستا و آلکاسر باعث انتقاد به دل بوسکه شده است. با این حال این مربی 64 ساله این بار به تمجید از آلوارو موراتا پرداخت و عنوان کرد این بازیکن یکی از بهترین مهاجمان اروپا است.

آلوارو موراتا در سال 2014 از رئال مادرید جدا شد و دو فصل خیلی خوب را در یوونتوس سپری کرد و در این تیم توانست خود را به خوبی نشان دهد. او همراه یوونتوس دو بار توانست هر دو جام داخلی را در فوتبال ایتالیا تجربه کند و تجربه خوبی نیز در لیگ قهرمانان داشته باشد. همین عملکرد نیز باعث شد تا دل بوسکه او را به تیم ملی دعوت کند و به خیلی از مهاجمان اصلی لاروخا ترجیح دهد.

دیگو کوستا که در اولین فصل حضور خود در جمع آبی های لندن با به ثمر رساندن 20 گل در 26 دیدار لیگ جزیره، تاثیر زیادی در قهرمانی چلسی داشت، در فصل گذشته به هیچ وجه انتظارات را برآورده نکرد تا زمزمه های بازگشتش به اتلتیکو مادرید بپیچد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، دل بوسکه درباره موراتا گفت: این رقابت چالشی برای بازیکنی چون موراتا است. او این توانایی را دارد تا به سطح سوارس و لواندوفسکی برسد و باید این موضوع را در رقابت های یورو ثابت کند. بهترین دلیلی که من برای او داشتم این بود که او را به تیم ملی دعوت کردم و حالا او باید ثابت کند که برای چه اینجاست و در تیم ملی اسپانیا قرار گرفته است. او بازیکن خیلی خوبی است و از نظر قدرتی، و فیزیکی و ذهنی در سطح بالایی قرار دارد و به خوبی می داند باید چطور در محوطه جریمه حرکت کند و برای خود موقعیت سازی کند. او تمام توانایی این را دارد که به بهترین بازیکن و مهاجم در اروپا تبدیل شود. من از او انتظار دارم که به خط هافبک اضافه شود و در امور تیم کمک کند و تنها به گل زدن فکر نکند. انتظار زیادی از او دارم و او باید این موضوع را به خوبی در یورو ثابت کند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین