کد خبر: ۳۷۳۰۵۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۷

علی پروین در تیم فیروز کریمی / رونمایی از سرگروه‌های مسابقه‌ی خانواده‌ باحال در خندوانه+تصویر

سرگروه‌های ۱۲ تیم حاضر در مسابقه‌ی خانواده‌ی باحال با حضور در خندوانه هم اعضای تیمشان را معرفی کردند و هم در مراسم قرعه‌‌کشی شرکت کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 فیروز کریمی مربی فوتبال هم یکی از سرگروه‌های حاضر در این مسابقه است که با طنز همیشگی‌اش به پرسش‌های رامبد جوان پاسخ داد و گفت که تیمش را به صورت کامل معرفی نمی‌کند چون احتمال گاوبندی پشت صحنه وجود دارد و رقبا ممکن است تیم او را بشناسند.

او تنها دونفر از اعضای تیمش را معرفی کرد و گفت که علی پروین و رضا معتمدی دو نفر از اعضای تیم او هستند و نام دو نفر دیگر را هم فعلا اعلام نمی‌کند.

البته معلوم نیست که کریمی به شوخی از علی پروین نام برده یا واقعا علی پروین یکی از اعضای گروه او در این مسابقه است.

 مسابقه‌ی «خانواده‌ی باحال» به مناسبت ماه مبارک رمضان در برنامه‌ی خندوانه برگزار می‌شود و در آن ۱۲ چهره‌ی شناخته‌شده‌ی حوزه‌ی‌ فرهنگ و هنر و ورزش به همراه خانواده‌هایشان هر شب مهمان خانه‌های مردم خواهند بود.

علی پروین در تیم فیروز کریمی / رونمایی از سرگروه‌های مسابقه‌ی خانواده‌ باحال در خندوانه+تصویر

فاطمه گودرزی، لاله اسکندری، سوسن‌پرور، حسین عرفانی، فیروز کریمی، رضا بنفشه‌خواه، مهران رجبی، بهادر ملکی، وحید شمسایی، برزو ارجمند، رضا رودکی و بهرام عظیمی سرگروه‌های هر گروه هستند که با خانواده‌هایشان قرار است در این مسابقه شرکت کنند. این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین،رامبد جوان در برنامه‌‌ دوشنبه شب (۱۷ خرداد) خندوانه گفت که برای این مسابقه بخش‌های جذابی در نظر گرفته شد و از مخاطبان خندوانه خواست که این مسابقه را ببینند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین