کد خبر: ۳۷۳۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳

اعتراف ترامپ: از قذافی پول گرفتم

نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه برای انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که رهبر سابق لیبی در سفر سال 2009 (1388) به آمریکا پول زیادی به من داد.
آفتاب‌‌نیوز :
دونالد ترامپ در گفت‌وگو با شبکه سی‌بی‌اس آمریکا گفت: «قذافی رهبر سابق لیبی پول زیادی به من داد، اگر به خاطر داشته باشید وی به آمریکا آمد و به اقامتگاه نیاز داشت و برای اجاره محل سکونت، قراردادی با من بست.»

به گزارش آفتاب، وی افزود: «سرهنگ قذافی پول زیادی به من داد، اما هرگز در زمینی که از من اجاره کرده بود، اقامت نکرد و این موضوع به جوک بزرگی تبدیل شد.»

ترامپ گفت: «قذافی سال 2009 (1388) که به آمریکا سفر کرد، برای نصب خیمه معروفش یکی از زمین‌های من در شهر بدفورد واقع در حومه نیویورک را اجاره کرد.»

اما این سخنان ترامپ با گفته‌های وی در آن زمان تناقض دارد. او در آن سال درباره اجاره دادن مزرعه‌اش به قذافی اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شده بود که نمایندگان رهبر لیبی با ذکر نام ترامپ درصدد تسهیل در عقد قرارداد بوده‌اند.

البته قذافی در خیمه‌ای که قصد داشت در زمین اجاره‌ای برپا کند، اقامت نکرد و آن خیمه خیلی زود برچیده شد، زیرا مقام‌های شهر بدفورد تهدید کرده بودند که علیه ترامپ، شکایت می‌کنند.

ترامپ سال 2011 (1390) در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز گفته بود: «با قذافی قراردادی بستم، او قطعه‌ای از زمین‌های مرا اجاره کرد و برای اجاره یک شب آن، مبلغی معادل با اجاره یک یا دو سال به من پرداخت کرد. اما من به او اجازه استفاده از این زمین را ندادم و این روش زیرکانه و درست معامله است.»

منبع: العالم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین