کد خبر: ۳۷۳۱۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

لباس محلی بهنوش بختیاری در «ماه عسل» +تصاویر

بهنوش بختیاری به همراه جمعی از بازیگران در قسمت نخست برنامه تلویزیونی ˝ماه عسل˝ حاضر شد که یکی از نکات جالب برنامه، لباس محلی بود که او برای رفتن روی آنتن انتخاب کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :  بهنوش بختیاری دوشنبه شب در برنامه "ماه عسل" لباسی محلی برگرفته از لباس عشایر بختیاری بر تن داشت که به رنگ زرد بود و با پارچه حریر دوخته شده بود.

به گزارش هنرآنلاین، انتخاب این نوع لباس با آستین‌های کلوش، جلیقه محلی و سربند تزیین شده که به نوعی برای حضور مهمانان در برنامه‌های تاک شو رسانه تلویزیون غیرمتعارف به نظر می‌رسد نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کرده است.

لباس محلی بهنوش بختیاری در «ماه عسل» +تصاویر

البته شاید بشود امیدوار بود در بحبوحه کم‌کاری صدا‌و‌سیما برای تبلیغ مدهای ایرانی و اسلامی، هنرمندان بتوانند جای خالی این مهم را پر کنند و با انتخاب این نوع پوشش در زمان حضور در یک برنامه تلویزیونی به ترویج آن کمک کنند.

این تصاویر مربوط به سلفی مهمانان شب گذشته برنامه "ماه عسل" به تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی است که لباس بهنوش بختیاری، این بازیگر را  از دیگران متمایز ساخته است.

لباس محلی بهنوش بختیاری در «ماه عسل» +تصاویر
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
این لباس زیاد شباهتی به لباس بختیاری نداشته از نظر من‌که یه بختاری هستم لباس ایشون شبیه لباس ما نبوده ولی همینکه ایشون به احترام مردم عشایر بختیاری این لباس رو پوشیدن کار بزرگی است و ممنون از اینکه اصلیت خودشون‌و حفظ کردن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین