کد خبر: ۳۷۳۱۸۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰

ندا هنوز تحت درمان روانکاو است/ برای بهبودی ندا باید محل زندگی را عوض کنیم

مادر ندا گفت: هر هفته دکتر روانکاو دخترم را ویزیت می‌کند اما هنوز وضعیت روحی ندا مناسب نیست زیرا به دلیل ناراحتی روحی و عصبی مدام سوزن و چوب به دهان و دندانش فرو می‌کند. دکتر پیشنهاد داده که برای تسریع در بهبودی ندا محل زندگی را عوض کنیم اما پولی برای نقل مکان به شهر و مکان دیگری نداریم.
آفتاب‌‌نیوز :
مادر ندا در گفت‌وگو در مورد آخرین وضعیت ندا اظهار کرد: حال ندا هنوز خوب نیست و به خاطر ناراحتی عصبی آنقدر چوب کبریت و سوزن در دندانش فرو می کرد که دندان‌هایش خراب شده و این هفته دو دندانش را کشیدیم. همچنین هر هفته چهارشنبه دکتر روانکاو، ندا را ویزیت می‌کند.

وی افزود: از روز وقوع حادثه درس و مدرسه ندا تعطیل شده است و در امتحانات پایان سال هم شرکت نکرد. نمی‌دانم که چطور باید این‌ها را جبران کند. فقط از خدا آینده و بهبودی دخترم را می‌خواهم.

مادر ندا به پیشنهاد دکتر روانپزشک اشاره کرد و گفت: دکتر گفته باید برای آرامش و بهتر شدن حال روحی ندا محیط زندگی‌مان را عوض کنیم اما ما پولی برای جابه‌جایی و نقل مکان به شهر دیگری را نداریم. تا قبل از این ماجرا زندگی ما آرام و بدون دردسر و مشکل بود اما الان 4 ماهه که فلج شدیم.

 من قالیبافی می‌کردم اما وقتی این اتفاق افتاد چون بافت قالی‌ها نیمه کاره ماند صاحبکارم تمام فرش‌ها را برد و گفت دیگر با این وضعیت روحی نمی‌‌توانی قالی‌ها را به پایان برسانی.

به گزارش آنا، 16 اردیبهشت خبری تکان‌دهنده از یک روزنامه محلی در زنجان پرده از تعرض به یک دانش‌آموز دختر 9 ساله در روستای قره‌محمد شهرستان خدابنده از سوی معلمش بر‌داشت. در آخرین خبر اعلام شد که دادگاه آزار و اذیت معلم را تعرض تشخیص نداده و تنها حکمی که پس از شکایت دوباره و دادگاهی شدن متهم ابلاغ شده، اتهام ارتباط نامشروع عنوان شده است، بنابراین از آنجا که تجاوز به اثبات نرسید، اتهام زنای معلم زنجانی رد شد و حالا او متهم است به رابطه نامشروع و با قرار وثیقه آزاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
زهره پ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
3
جای این متجاوز تو جامعه نیست تو زندانه
میم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
3
ارتباط نامشروع دیگه چه صیغه ای هست !! مگه دختر 9 ساله از رابطه چی میفهمه که بگیم خودش خواسته و حالا تجاوز و تعرض نیست و رابطه نامشروع هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۸
0
3
این معلم را باید دارش زد. بی شرف بی ناموس
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین