کد خبر: ۳۷۳۲۳۶
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۶

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 تا ساعت 24 یکشنبه 23 خرداد ماه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی ایسنا، با اعلام خبر فوق اظهار کرد: به منظور فراهم نمودن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 اقدام نکرده‌اند مهلت ثبت‌نام و انتخاب رشته تا ساعت 24 روز یکشنبه تمدید شد.

وی افزود: تا ساعت 12 امروز سه‌شنبه 18 خرداد 65 هزار و 214 داوطلب در آزمون مذکور ثبت‌نام نمودند و به داوطلبانی که تا کنون برای ثبت‌نام در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 95 ثبت‌نام نکرده‌اند توصیه می‌شود در مهلت باقیمانده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه گفت: از عصر امروز اطلاعیه‌ای در رابطه با تمدید مهلت ثبت‌نام، اطلاعات دفترچه راهنما و کد رشته محل‌های جدید در مورد آزمون کاردانی به کارشناسی روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد که به کلیه داوطلبان توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام نسبت به مطالعه این اطلاعیه‌ اقدام نمایند.

توکلی از امکان ویرایش اطلاعات برای داوطلبانی که قبلا در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده‌اند خبر داد و گفت: اطلاعات ثبت‌نامی و انتخاب رشته داوطلبانی که تا کنون نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام کرده‌اند نیز روی سایت قرار دارد و داوطلبان می‌توانند با مطالعه دقیق اطلاعیه‌ منتشره نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین