کد خبر: ۳۷۳۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

احمدی‌نژاد چطور دنبال جاسوس آمریکا بود؟!

ريچارد فراي (تئوريسين مکتب ايراني و معروف‌ترين ايران‌شناس CIA) بهمن 86 به ایران آمد و بعد از رایزنی های متعدد، مرداد 1389 در اصفهان صاحب یک عمارت تاریخی به عنوان خانه شخصی شد!
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش روزنو، آن روزها کسی به فکر «نفوذ» و رخنه در اصلی‌ترین نهاد کشور و راس امور اجرایی نبود و رییس مهرورز دولت پاکدستان به راحتی به جاسوس نشانه دار سیا، و دلال رابطه با روباه پیر، نشست و برخاست داشت.

در اسناد منتشر شده اما بایکوت شده از سوی دلواپسان آمده است: تئوريسين مکتب ايراني از بهمن 1384 توانست با «حلقه انحرافي» ارتباطات نزديکي برقرار کند، اما مکاتبات او با شخص رئيس جمهور از شهريور 1386 آغاز شد و احمدي‌نژاد در انتهاي پاسخ به نامه فراي دعا کرد موانع ارتباط با آمريکا برداشته شود!

احمدی‌نژاد چطور دنبال جاسوس آمریکا بود؟!

در زمستان 1386 نيز «ريچارد فراي» موفق شد تا احمدي‌نژاد را ملاقات کند و از رهگذر اين تماس‌ها، مرداد 1389 «مکتب ايراني» از سوي «اسفنديار رحيم مشايي» به عنوان ايدئولوژي رسمي دولت معرفي شد.

در واقع، شبکه جاسوسي آکادميک انگليس و آمريکا توانستند به کمک حلقه انحرافي، گفتمان رئيس‌جمهور انقلابی عدالت پرور را به راحتی تغيير دهند و حالا بعد از 6 سال بازهم احمدی نژاد، مشایی را خالص‌ترین نیروی کشور می‌داند! و دلواپسانی که امروز خیلی خودشان را هوشیار نشان می‌دهند، آن روزها در چرت عمیق مهرورزی و عیش و نوش نفت سر سفره مردم بودند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
حداقل درماه مبارک رمضان حرمت را نگه دارید!
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین