کد خبر: ۳۷۳۲۴۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۹

آخرین روز امتحانات: خودکشی دختر دانش آموز در مدرسه

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پروش گفت: واحدهای مشاوره آموزش و پرورش ضعیف عمل می کنند اما همه تقصیر خودکشی دانش آموز بر گردن این وزارتخانه نیست.
آفتاب‌‌نیوز : دانش آموز دختر سال سوم دبیرستان امروز در آخرین روز امتحانات نهایی و پس از پایان امتحان و انداختن عکس یادگاری با دوستان و معلمانش در سرویس بهداشتی مدرسه خود را حلق آویز کرد.

به گزارش آفتاب، در این رابطه محمد فاضل مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پروش در گفت و گو با میزان در پاسخ به این اینکه گفته می شود  واحدهای مشاوره آموزش پرورش در رابطه با شناسایی دانش آموزان دچار مشکل روحی و روانی ضعیف عمل می کنند، اظهار داشت: خودکشی دلایل مختلف خانوادگی، روانی و اجتماعی دارد.

وی افزود: این که صرفا آموزش و پرورش در برابر خودکشی دانش آموز پاسخگو باشد، منطقی نیست. بسیاری از دلایل اجتماعی منجر به بروز این معضل می شود.

مدیر کل دفتر وزارت آموزش و پرورش گفت: این دانش آموز قبلا تصمیم به خودکشی گرفته بود و حتی امکانات لازم حتی طناب دار با خود به مدرسه آورده بود.

فاضل ادامه داد: البته می پذیریم که واحد مشاوره آموزش و پروش و انجمن اولیا و مربیان باید به این مسئله ورود کرده و دوره های لازم را برگزار کند همچنین آموزش و پرورش گزارش مربوط به عوامل دخیل در خودکشی دانش آموزان به مراجع زیربط منتقل می کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
اين مسؤلان بي مسؤليت آموزش و پرورش نميدونم جواب خدا رو چي مي خوان بدن، با سؤالات المپيادي كه واسه دانش آموزان در امتحانات ميدن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
1
مربيان پرورشي پس چکار می کنن
...
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
سوم نبوده بلکه دوم بوده
ربطیم ب درس نداشت
قبلنم اقدام ب خودکشی کرده بود
مشکلات روحی روانی داشت
کلا ادم عجیبی بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین