کد خبر: ۳۷۳۳۲۶
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۷

اهداف سفر نتانیاهو به مسکو

سفر بنیامین نتانیاهو به روسیه دست مایه برخی گمانه زنی ها از سوی رسانه های اسرائیل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : به نقل از روزنامه تایمز اسرائیل، بنیامین نتانیاهو امروز با رئیس جمهور روسیه دیدار می کند، این سومین دیدار نخست وزیر اسرائیل با پوتین از ابتدای سپتامبر تاکنون است.

به گزارش عصر خبر، این گزارش با مطرح کردن این گمانه زنی که سفر روز گذشته نتانیاهو به مسکو برای سومین بار در یک سال گذشته بیانگر افزایش اهمیت روسیه به عنوان یک متحد استراتژیک است به جزئیات این سفر پرداخته است.



تایمز می نویسد: عمده گفت وگوهای این دیدار رسمی بر جنگ داخلی در جریان در سوریه متمرکز خواهد بود، جنگی که در مرزهای شمال شرقی اراضی اشغالی فلسطین در جریان است و نیروهای نظامی روسیه در حمایت از بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در این کشور حضور دارند.

اسرائیل از این بابت نگرانی دارد که اسد و حزب الله به همراه گروه های نظامی شیعه که در نتیجه پیروزی های اخیر در جنگ علیه تروریست ها و نیروهای مسلح جسارت پیدا کرده اند، به زودی درگیری های بزرگتری را در مناطق جنوبی به راه بیندازند.

پایگاه خبری جیوش پرس نیز با اشاره به این دیدار این گمانه زنی را مطرح می کند  که امکان دارد در این سفر روابط دوستانه میانه روسیه و اسرائیل دوستانه تر شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین