کد خبر: ۳۷۳۳۳۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۱

جزئیات فوت دانش آموز تهرانی در سرویش بهداشتی مدرسه

مدیرکل دفتروزارتی علت اقدام دانش آموز را مشکلات روحی او دانست و گفت در حال بررسی بیشتر هستیم.
آفتاب‌‌نیوز : محمد فاضل مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش، درخصوص اقدام امروز دانش آموز که در نهایت منجر به مرگ وی شد ،گفت : با توجه به نامه ای که این دانش آموز پیش از مرگ خود نوشته،وی مشکلات روحی و فکری داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مدیرکل دفتر وزارتی آموزش و پرورش ادامه داد: دانش آموز پس از پایان امتحان به سرویس بهداشتی مراجعه کرده و تصمیمش را عملی می کند و با توجه به اینکه زمان حضور در سرویس بهداشتی طولانی شده مسئولان مدرسه وارد عمل می شوند و با صحنه فوت دانش آموز مواجه می شوند.

وی با بیان اینکه اقدام دانش آموز از پیش تعیین شده بوده و به مدرسه مربوط نمی شود،اظهار کرد: خانواده او نیز در جریان بخشی از مشکلات فرزندشان بوده اند .

مدیرکل دفتر وزارتی با اشاره به اینکه دانش آموزان در سنین بحرانی هستند و بسیار تحت تاثیر عوامل محیطی،دوستان و رسانه ها قرار می گیرند،گفت : باید نظارت و مراقبت بیشتری برای آنها صورت گیرد تا دچار چنین مشکلاتی نشوند.

فاضل یادآور شد : این دانش آموز نیز مدتی با مشکلات روحی و درگیری های فکری مواجه بوده و نهایت اقدام به خودکشی کرده است.

وی گفت : با این وجود ما باز هم پیگیر این مساله هستیم .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Saudi Arabia
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
5
مشکلات روحی و فکری داشته و به مدرسه مربوط نبوده .پس چی به مدرسه مربوط میشه .متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
4
چند نکته : 1-سرویس بهداشتی مدرسه و کلیه نقاط آن باید از نظر امکان بهره برداری برای این نوع مقاصد و خطرآفرین بودن توسط مسئولین مدرسه کنترل می شد.(لزوم استاندارد سازی )2- مشاورین مدرسه در خصوص مورد افسردگی و مشکلات روحی و فکری این نوجوان چه اقدامی انجام داده اند؟3-به نکته جالبی اشاره فرموده اند:باید نظارت و مراقبت بیشتری برای آنها صورت گیرد تا دچار چنین مشکلاتی نشوند! این اقدام نباید با فعل مجهول بیان شود این وظیفه سازمان آموزش و پرورش کشور است البته خیالمان راحت شد چون فرمودند نوشداروی پس ز مرگ در راه است و این مسئولین محترم "با این وجود باز هم پیگیر این مساله هستند"
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین