کد خبر: ۳۷۳۳۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

تكذيب ادعای عضو جبهه پایداری درباره هاشمی

حجت‌الاسلام مصباحی‌مقدم، سخنگوی جامعه روحانیت مبارز، اظهارات احمد سالک، از اعضای این جبهه، درباره نبود ‌تمایل برای قرارگرفتن نام آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در فهرست انتخابات خبرگان پنجم را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سالك روز یکشنبه به فارس گفته بود کمیته سیاسی جامعه روحانیت مبارز، آیت‌الله هاشمی را در فهرست قرار داد، اما اعضاي اين تشكل با قرارگرفتن نام او در فهرست مخالف بودند.

به گزارش آفتاب، اما مصباحی‌مقدم روز گذشته در تماس با روزنامه «شرق» گفت: «درباره آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در جامعه روحانیت مبارز دو دور بحث شد که در هر دور، اعضا موافق حضور ایشان در فهرست بودند و مخالفان در اقلیت بودند. وقتی رأی‌گیری شد، هاشمی رأی اکثریت را آورد و رسما به‌عنوان کاندیدای خبرگان رهبری از طرف ما انتخاب شد. فکر می‌کنم حجت‌الاسلام احمد سالک در این دو جلسه حضور نداشتند که چنین حرف‌هایی را زده‌اند.  حضور هاشمی‌رفسنجانی در فهرست اصلا در کمیته سیاسی تصمیم‌گیری نشد و در جلسه روحانیت درباره آن تصمیم‌گیری شد».

مصباحی‌مقدم همچنین در باره اظهارات حجت‌الاسلام جعفر شجونی که قرارگرفتن نام هاشمی در فهرست جامعه روحانیت مبارز را ننگ دانسته و گفته بود بعضی از همشهری‌های هاشمی‌رفسنجانی به او رأی دادند تا در فهرست قرار بگیرد، گفت: «ما با جامعه مدرسین قم جلسه مشترکی برگزار کردیم که بحث جدی ما با آنها حضور آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی بود. جامعه مدرسین مخالف حضور ایشان بودند اما آیت‌الله موحدی‌کرمانی از طرف جامعه روحانیت مبارز اصرار داشتند که نام هاشمی در لیست مشترک ما بیاید و چون به توافق نرسیدیم، لیست تهران ما با لیست جامعه مدرسین قم تفاوت داشت».

سخنگوی جامعه روحانیت مبارز همچنین درباره نتایج انتخابات خبرگان رهبری گفت: «پیش‌بینی ما این بود که هاشمی رأی اول تهران را به دست می‌آورد اما مبنای تصمیم‌گیری ما این نبود. ایشان از بنیان‌گذاران جامعه روحانیت بودند و ما نباید از ایشان غفلت می‌کردیم. جامعه روحانیت مبارز خود را بازوی انقلاب و رهبری می‌داند. مقام معظم رهبری هم آیت‌الله هاشمی را در کنار خود حفظ کرده‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
یعنی دروغ حلال شده.....
ناشناس
|
-
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
2
شجواینا زیاد از این حرفا می زنن ولی اینها دارند تیشه به ریشه خودشون می زنند
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین