کد خبر: ۳۷۳۳۷۱
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴

مرد کاشمری انتقام ناسازگاریهای همسرش را از دختران جوان می گرفت

مرد شیطان صفت که دراقدامی انتقامجویانه به بهانه ازدواج، دختران جوان را به دام انداخته و طعمه‌هایش رامورد آزار و اذیت قــرار می داد با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
آفتاب‌‌نیوز :  پرونده این ماجرا به دنبال شکایت یکی از دختران در اختیار مأموران تجسس کلانتری 11 جانبازان شهرستان کاشمر قرار گرفت و متهم با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.

به گزارش ایران، وی درنــــخستین بازجویی‌ها منکر جرایم خود شد اما سرانجام وقتی با مدارک و مستندات پلیسی روبه‌رو شد چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: شغلم آزاد است. از مدتی قبل با همسرم دچار مشکلات خانوادگی شدم و تا پای طلاق هم رفتیم. اما بالاخره با وساطت اطرافیان آشتی کردیم ولی از آن به بعد تصمیم گرفتم از دختران انتقام بگیرم.بنابراین دختران جوانی که با خانواده‌های خود مشکل داشتند  یا در انتظار شوهر بودند را شناسایی کرده و به بهانه ازدواج فریب می‌دادم.

وی در ادامه گفت: برای شناسایی طعمه‌ها به سبزوار می‌رفتم و آنها را به کاشمر می‌آوردم. پس از آزار و اذیت دختران نیز در اطراف شهر رهایشان می‌کردم.سرهنگ ابوالقاسم باقری -رئیس پلیس شهرستان کاشمر- در این باره گفت: تاکنون شش دختر از متهم شکایت کرده‌اند اما از آنجا که احتمال می‌رود او دختران زیادی را با این ترفند فریب داده باشد تحقیقات ویژه دراین باره ادامه دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین