کد خبر: ۳۷۳۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳

زمان دادگاه عاملان آزار و اذیت زن توریست فرانسوی مشخص شد/ آخرین وضعیت پرونده قاتل ستایش قریشی

سرپرست دادگاه کیفری یک تهران گفت: جلسه رسیدگی به پرونده عاملان آزار و اذیت به یک زن توریست احتمالا هفته آینده برگزار می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : «محسن افتخاری»  با اشاره به آخرین وضعیت پرونده آزار و اذیت یک زن توریست بیان کرد: احتمالا در هفته آینده جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار خواهد شد.

سرپرست دادگاه کیفری یک استان تهران پیش از این از تجدید جلسه دادگاه عاملان آزار و اذیت به زن توریست به دلیل عدم حضور وکیل خبر داده بود.

غلامحسین اسماعیلی در 31 شهریور ماه از ارجاع این پرونده به دادگاه کیفری یک خبر داد و گفت: پرونده در دادگاه کیفری یک در دست بررسی است و اینکه آیا تجاوز رخ داده است یا خیر، به نظریه پزشکی قانونی بستگی دارد و دادگاه این موضوع را رسیدگی و حکم قطعی را اعلام می‌کند.

افتخاری همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت روند رسیدگی به پرونده قاتل ستایش قریشی اظهار کرد: تاکنون دو جلسه رسیدگی به صورت غیرعلنی در رابطه با این پرونده در شعبه 7 دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شده است و زمان جلسه بعدی دادگاه در حال حاضر مشخص نیست.

23 فروردین ماه بود که گزارشی مبنی بر وقوع قتل یک دختر بچه شش ساله افغان در روستای خیرآباد ورامین تحویل مراجع قضایی شد، گزارش حاکی از آن بود که ستایش قریشی که به گفته پدر او روز یکشنبه ۲۲ فروردین برای خرید بستنی از منزل خارج شده، دیگر به خانه بازنگشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
لطفا دستگاه قضایی این موضوع را جدی پیگیری کند تا دیگر کسی جرات تجاوز به توریستها را نداشته باشد و اسم ایران وایرانی را خراب نکند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین