کد خبر: ۳۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

سردار آزمون برای سارا عبدالمالکی نوشت:دیدی گفتم قوی هستی دختر؟

ستاره ی این روزهای تیم ملی فوتبال ایران سردار آزمون با ابراز خوشحالی برای سارا عبدالمالکی که بعد از سانحه شدیدی که برایش پیش امده بود حالا میتواند روی پای خودش بایستد نامه ای نوشت.
آفتاب‌‌نیوز : سایت ستاره ها نوشت: ستاره ي اين روزهاي تيم ملي فوتبال ايران سردار آزمون با ابراز خوشحالي براي سارا عبدالمالكي كه بعد از سانحه شديدي كه برايش پيش امده بود حالا ميتواند روي پاي خودش بايستد نوشت:

"سارا جون دوست خوبم خيلي خوشحالم واست كه روي پاهات وايسادي دمت گرم شايد نيومدم پيشت ولي هميشه دعات كردم ديدي گفتم قوي هستي دختر؟ خدا را شكر مرسي خدا"
 در دي ماه 94 سارا عبدالمالکی 22 ساله بازیکن تیم ملی راگبی بانوان ایران و داور و مربی هندبال در حال بازگشت از مسابقات دچار سانحه رانندگی شد ود ر جریان این اتفاق آسیب شدیدی به بدن او وارد شد. مهره‌های هفت و هشت کمر او شکسته و در نخاع فرو رفته و پزشکان مجبور شده‌اند با عمل جراحی سخت مهره‌های آسیب‌دیده را از کمر او بردارند و پین‌های مخصوص جایگزین آن کنند. در واقع او دچار آسیب‌دیدگی نخاعی 90 درصدی شده بود. علاوه بر آن جمجمه او هم آسیب دیده و بر اثر شدت جراحات وارد شده، دنده او هم در این حادثه شکسته و به ریه او آسیب رسيده بود. جمجمه این دختر قهرمان راگبی ایران نیز به خاطر فشار ضربات آسیب دیده و دست چپ و پای راست و کتف او هم شکسته و پزشکان برای او پلاتین کار گذاشته‌اند.
با توجه به آسیب‌دیدگی نخاعی سارا عبدالملکی، او توانایی راه رفتن نداشت و به همین ترتیب طبق اعلام پزشکان باید چیزی حدود 18 ماه به صورت مداوم فیزیوتراپی انجام دهد و تحت نظر پزشکان متخصص باشد تا به مرور زمان بلکه راهی برای مشکل آسیب‌دیدگی نخاعی او پیدا شود. به این ترتیب هزینه‌های درمانی بعد از ترخیص هم برای خانواده او زیاد است.
بعد از رسانه ای شدن این موضوع تعداد زیادی از هنرمندان مانند شقایق دهقان، محراب قاسم خانی، رامبد جوان و ورزشکارانی مانند علی دایی، آرش برهانی و پیشکسوتان و بزرگان ورزش و مدیران مانند طالقانی، قاضی زاده، هاشمی، وزیر بهداشت و درمان، رباب شهریان، معاون بانوان وزیر ورزش و جوانان ضمن حضور در بیمارستان حمایت خود را از این ملی پوش اعلام کرده و کمک های مالی خود را به حساب مادر این ملی پوش ریختند.
البته برخی دیگر هم به صورت ناشناس به این ملی پوش و خانواده اش کمک کردند تا این خانواده فکر مسائل و مشکلات مالی را نکند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین