کد خبر: ۳۷۳۴۴۸
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

بازگشت محسن یگانه به تلویزیون پس از ده سال/ اولین عاشقانه «ماه عسل95»

پخش قسمت دوم از «ماه عسل 95» همراه با صدای محسن یگانه بود و اولین قصه «ماه عسل 95» ،عاشقانه ای یود که در فضایی غیر متعارف از سوی مهمانان احسان علیخانی تعریف شد.
آفتاب‌‌نیوز : سه شنبه شب و با پخش قسمت دوم از «ماه عسل 95» درحالی بود که اغلب بیننده‌های جوان آن منتظر پخش تیتراژ ابتدایی این برنامه با صدای محسن یگانه بودند. احسان علیخانی هم با معرفی و حمایت ویژه از این تیتراژ و خروجی کار یگانه، مخاطبانش را دعوت به شنیدن این قطعه کرد. اين دومين همكاري محسن يگانه و احسان عليخاني در ماه عسل است. أولين همكاري اين دو  سال ٨٦ رخ داد و يگانه توانست با قطعه «خيال تو» طرفداران زيادي را همراه خود كند. حالا و پس از گذشت قريب به يك دهه دوباره صداي يگانه به «ماه عسل» برگشت.

به گزارش خبرآنلاین، یش از آن نیز مقدمه برنامه با هم‌آوازی گروه کاکوبند پخش شد که مناجات و به نوعی ورودی «ماه عسل» محسوب می‌شد. پلاتوی دوم با حضور احسان علیخانی به معرفی میهمانان اختصاص داشت.مهمانان برنامه، زوج جوانی بودند که در مسیر ازدواجشان سختی های زیادی ایجاد شده بود.

میهمان قصه شب اول «ماه عسل95» در بخش ابتدایی صحبت‌هایش هم از آن روزهایی گفت که شنیده بود همسرش سرطان دارد و می‌توانست این عشق را در خودش بکشد و سراغ دختر دیگری برای ازدواج برود اما با پافشاری روی خواسته‌اش و درحالی که دکترها گفته بودند «فریبا» تنها 6 ماه زنده است به پدرش گفت :«اگه یک روزهم قرار باشه زنده باشه دوست دارم اون یه روز رو هم باهم زندگی کنیم!»

اما پس از این برنامه ویدئوی آن در فضای مجازی بارها به اشتراک گذاشته شد و یکی از قسمت‌های ویژه‌ای که باعث دیده شدن برنامه شد امیدواری برای بهبود سرطان در حرفهای فرشاد بود که باعث شد خیلی از مبتلایان به این بیماری واکنش مثبتی به میهمان دیشب نشان دهند.

پرونده شب اول ماه عسل با ماجرای عاشقانه فرشاد و فریبا تمام شد و برخلاف انتظار مخاطبان که منتظر شنیدن صدای مهدی یراحی برای تیتراژ پایانی بودند ، دوباره قطعه «هرچی تو بخوای» از محسن یگانه در استودیو پخش شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین