کد خبر: ۳۷۳۴۹۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۹

ماهی شمال را نباید خورد یا ماهی جنوب را؟

معاون محیط زیست دریایی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه آلودگی ها در دریا کانونی هستند، گفت: این حرف که ماهی شمال یا جنوب را نباید خورد پشتوانه علمی ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : پروین فرشچی گفت: فعالیت ما درسازمان حفاظت از محیط زیست در راستای پاکیزگی دریاها، برنامه های منطقه ای محیط زیست، حفاظت از زیستگاها و گونه های در حال انقراض و مناطق حساس ساحلی است.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که با توجه به ورود فاضلاب به دریا و آلودگی حاصل ازآن آیا استفاده از آبزیانی دریایی مشکل زا است یا خیر؟ گفت: آلودگی ها در دریا کانونی هستند، این صحبت که ماهی شمال یا جنوب نخورید؛ پشتوانه علمی ندارد.من خودم از ماهی ها نیز استفاده می کنم.

معاون محیط زیست دریایی در ادامه گفت: بر اساس نقش حاکمیت و نظارتی سازمان حفاظت از محیط زیست، مساله پایش و شناسایی انجام شده که می بایست با همکاریی نهاد هایی که متولی این امر هستنند پیگیری شود. همچنین مکانهایی که شناسایی شده اند به وزارت نیرو که متولی تصفیه فاضلاب در کشور است معرفی شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
1
4
شما هیچوقت کاری بجز کتمان واقعیت انجام نداده اید زمانیکه نیروگاه چرنوبیل منفجر شد کشور هند اعلام کرد که باغات چای آن کشور به مواد رادیو اکتیو آلوده شده اند و محصولات آلوده را معدوم کرد اما جالب اینکه در ایران با وجود فاصله نزدیک تر به محل قرارگیری نیروگاه چرنوبیل اعلام شد که هیچ گونه آلودگی در باغات چای و شالیزارهای برنج مشاهده نشده است . سونامی سرطان در کشورمان نتیجه همین سیاست های لاپوشانی شماهاست
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین