کد خبر: ۳۷۳۵۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸

تبریز به سختی نفس می‌کشد/ آلودگی هوا در وضعیت اضطرار!

در جلسه ی فوق العاده ی کمیته کاهش و مقابله با آلودگی هوای تبریز اعلام شد که هوای این شهرستان در وضعیت اضطرار قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
 رحیم شهرتی فر، فرماندار تبریز در این جلسه گفت: آلودگی فعلی تبریز پدیده طبیعی ومتاثر از ریزگردهایی است که از کشورهای عراق و عربستان وارد کشورمان شده است.

وی ادامه داد: آذربایجانشرقی وشهرستان تبریز نیز از این آلودگی متاثر بوده و تشدید کننده این ریزگردها، آلاینده های هوا در خود مناطق می باشد .

شهرتی فر افزود: بر اساس اعلام سازمانهای هواشناسی ومحیط زیست آلودگی هوای شهرستان تبریز در صبح امروز136 PSI بود که در حال حاضر از 150 PSI گذشه است که این میزان آلودگی هوا برای گروههای حساس مردمی وضیعت اضطرار می باشد و این وضعیت تا روز شنبه نیز ادامه خواهد داشت.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه مسئله مهم در درجه اول آگاهی بخشی به مردم می باشد، از مردم خواست اگر ضرورت نداشته باشد تا حد امکان از بیرون رفتن خوداری کنند.

به گزارش نصر،در این جلسه مقرر شد برای کاهش و مقابله با تشدید آلودگی هوا ، پلیس راهور از تردد وسائط نقلیه که هوا را آلوده می کنند جلوگیری کند،سازمان شهرداری تبریز از فعالیتهای عمرانی که توام با خاکبرداری وتخریب ساختمان ویا آسفالت ریزی می باشد تا روز شنبه جلوگیری کند، پایگاههای سیار اورژانس و حلال احمر در مناطق مختلف شهری مستقر شوند،واحدهای صنعتی و کارگاهی که در آلودگی هوا نقش دارند از طریق سازمان صنعت ، معدن و تجارت تعطیل اعلام شوند، مراکز آموزشی که کلاسهای خصوصی برگزار می کنند تعطیل شوند ومردم از ورزش در محیطهای باز وخارج از سالن های ورزشی خود داری کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
اسماعیل
|
Germany
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۰
0
0
یه هفته هست ...منی که کاملا سالم بودم به زور نفس میکشم...خدا خودش رحم کنه وگرنه از مسولین کاری ساخته نیست
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین