کد خبر: ۳۷۴۳۷۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸
۴۸ ساعت پس از شلیک به خواننده جوان آمریکایی رخ داد

تیراندازی در آمریکا؛ 50 کشته و 53 نفر مجروح شدند/پلیس: این حادثه اقدامی تروریستی بود/فرد مهاجم کشته شد+تصاویر

تیراندازی به یک کلوپ شبانه در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا 50 کشته و 53زخمی برجای گذارد. ساعاتی پس از این حمله، پلیس اورلاندو اعلام کرد: فرد مهاجم کشته شده است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرویس بین الملل- پلیس گفته است که حدود سه ساعت پس از شروع تیراندازی وارد این محل شده و فرد مهاجم را که شماری گروگان در اختیار داشت، کشته است. پیشتر پلیس محلی ضمن تائید این خبر در حساب توئیتری اعلام کرده بود: این حادثه تیراندازی تعدادی زخمی شدند اما هیچ کس کشته نشده است. پلیس از ساکنان محلی خواسته شده است تا از نزدیک شدن به محل تیراندازی خودداری نمایند.

به گزارش آفتاب، برخی از شاهدان عینی گفته‌اند علاوه بر شلیک گلوله، صدای انفجار نیز در محل حادثه به گوش رسیده است. اما خبرگزاری فرانسه به نقل از پلیس محلی گزارش داد انفجار در برابر کلوپ شبانه با کنترل نیروهای امنیتی رخ داده است.

تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر

شاهدانی که موفق به فرار از کلوپ شدند می گویند حادثه تیراندازی در ساعت ۲ صبح به وقت محلی (۶ صبح به وقت جهانی) رخ داد.

از این کلوپ، با عنوان مهم‌ترین مرکز شبانه همجنسگرایان در اورلاندو نام برده می‌شود. حادثه تیراندازی به کلوپ شبانه، در کمتر از ۴۸ ساعت پس از شلیک به سوی خواننده جوان آمریکایی، کریستینا گریمی در همین شهر جنوبی ایالات متحده آمریکا رخ داد. کریستینا گریمی خواننده ۲۲ ساله گروه Voice پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحت وارده، درگذشت.

تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر

افرادی که موفق شده بودند از این کلوپ فرار کنند گفته‌اند که مهاجم ساعت ۲ صبح به وقت محلی در داخل این کلوپ شروع به تیراندازی کرده است.برخی از شاهدان عینی گفته‌اند که صدای ۵۰-۴۰ گلوله را شنیده اند.

پلیس تایید کرده که مهاجم یک سلاح تهاجمی، یک اسلحه کمری و یک وسیله انفجاری به همراه داشته و قبل از کشته شدن به سوی پلیس تیراندازی کرده است.

پلیس این حادثه را اقدامی تروریستی خوانده، اما گفته است که هنوز نمی‌داند که آیا اقدام تروریستی بین المللی بوده یا داخلی. تصاویر منتشره در شبکه های اجتماعی نشان می دهد که دهها خودروی اورژانس در صحنه حاضر شده اند و در حال مداوای مجروحان هستند.

یک مرد که به هنگام حمله این مهاجم در داخل این کلوپ بوده تصاویری از تیراندازی و صدای فریاد را در صفحه فیس بوکش منتشر کرده است.یکی از شاهدان گفته است: "همه جا پر از زخمی بود. شمار زیادی از مجروحان در پارکینگ بودند. شلوار و بلوز مجروحان را برای پیدا کردن جای گلوله‌ها پاره کرده بودند."

تیراندازی در آمریکا؛ 20 کشته و 42 نفر مجروح شدند+تصاویر

خانواده های مجروحان برای باخبر شدن از وضعیت وابستگانشان در بیمارستان ها جمع شده اند.گفته شده به هنگام وقوع این حمله بیش از ۱۰۰ نفر در داخل این کلوپ بودند.

خشونت‌های ناشی از حمل و استفاده از سلاح در ایالات متحده آمریکا هر سال هزاران قربانی می‌گیرد. از آغاز سال جاری میلادی، طی کمتر از شش ماه، بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ نفر بر اثر این حملات در آمریکا کشته شدند.

پلیس آمریکا: عمر متین مسئول حمله مرگبار در اورلاندو است

 پلیس آمریکا می گوید مردی که به باشگاه شبانه در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدا حمله کرد عمر متین نام دارد و افغان تبار است.

به گزارش رسانه های آمریکا، 'متین' سال 1986 به دنیا آمده، شهروند آمریکاست و پدر و مادری افغان دارد. 

وی در هنگام حمله به یک باشگاه خوش گذرانی شبانه در شهر اورلاندو ایالت فلوریدا، کاملا مسلح بود و از جمله یک سلاح رگبار و ابزار انفجاری به همراه داشت.

تیراندازی در آمریکا؛ 50 کشته و 53 نفر مجروح شدند/پلیس: این حادثه اقدامی تروریستی بود/فرد مهاجم کشته شد+تصاویر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
11
8
زمین بدون این همجنس گراها قشنگ تر است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
تفکرات رادیکالی.
ناشناس
| RUSSIAN FEDERATION |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
تفکر رادیکالی نیست
خیلی از خود مردم اروپا و آمریکا هم با همجنسگرایی مخالف هستند چه معتقدین و چه مردم بدون کشش مذهبی
اکثریت پزشکان این عمل را بسیار زیاد تقبیح کرده و معتقدند که بیماری های زیادی از جمله عواقب این عمل می باشد
هادی هدایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
3
10
یه طوری نوشتید کلوپ خوشگذرانی که انگار عیبی نداره که سلاخی شدن!! انگار خوش گذرانی جزا داره که خب سرشون اومد! شاید هم چون به گونه ای دیگر زندگی می کنند خونشان مباه است؟؟؟
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۴
6
6
سلام.این کلوپهاقوم لوط زمانند
هدايت هادي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۵
0
0
منظورتون مباحه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین