کد خبر: ۳۷۶۲۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳

واکنش برانکو به سخنان کی‌روش

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: حتما من و قلعه‌نویی مقصر ناکامی تیم ملی خواهیم بود!(با خنده)
آفتاب‌‌نیوز :
 برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ با خبرنگاران در مورد اظهارات کارلوس کی‌روش که گفته در صورت ناکامی تیم ملی او مقصر است، گفت: ابتدا باید یک مسئله را روشن کنم تیم ملی ایران مهم‌ترین مسئله برای همه است و پرسپولیس و کادرفنی که در راس آن بنده هستم همیشه از تیم ملی حمایت کردم. این کار را ادامه می‌دهم. خودم پنج سال سرمربی تیم ملی بودم و روی آن حساس هستم.

وی در ادامه تأکید کرد: همان موقع که رفتم گفتم روزی به ایران باز می‌گردم و در باشگاه‌ها فعالیت می‌کنم. الان هم در حال تلاش هستیم تا بازیکنان را در باشگاه‌ها برای حضور در تیم ملی آماده کنیم. همه می‌دانند بدون باشگاه خوب تیم ملی خوبی نخواهیم داشت. در پرسپولیس در تلاش هستیم تا روز به روز بهتر شویم تا نه تنها در ایران بلکه در آسیا نتایج خوبی بگیریم.

برانکو تاکید کرد: هیچ وقت اگر خوب بازی نکردیم هیچ کسی را مقصر ندانستم. باشگاه، بازیکن، داور و فدراسیون را هیچ وقت مقصر شکست‌مان ندانستم. بلکه بررسی کردم تا ببینم مشکل کجا است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه قبلا از کی‌روش حمایت کرده است، گفت: به ایران آمدم کار کنم تا دانشم را در خدمت توسعه فوتبال ایران بگذارم. قبل از عید نوروز من و طاهری بیانیه دادیم و گفتم قراردادم را دوساله با اهداف کاملا مشخص تمدید کردم. هدفم را بیان کردم و گفتم بازیکنان را رشد می‌دهم برای اینکه فوتبال ایران توسعه پیدا کند.

برانکو در مورد اینکه کی‌روش اعلام کرده برانکو می‌خواهد عملکرد ضعیفش در سال‌های اخیر را گردن او بیاندازد، خاطرنشان کرد: بهترین داور و حاکم هواداران پرسپولیس هستند که از همه مهمتر هستند. آنها می‌توانند این مسئله را قضاوت کنند. آنها در بازی پایانی فصل قبل نشان دادند چقدر تیم خود را دوست دارند و چقدر از کار ما راضی هستند. یکبار دیگر از هوادارانمان تشکر می‌کنم. هر وقت که نمی‌توانیم قهرمانی را به آنها هدیه کنیم غمگین ترین فرد جهان هستم. امیدوارم در این فصل و لیگ سال آینده روز به روز اخبار خوش تری را به هواداران بدهیم. از یک محیط دیگر و با یک تربیت متفاوت به ایران می‌آیم تربیتم اجازه نمی‌دهد بیشتر از در مورد این مسائل صحبت کنم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش گفته در صورت ناکامی تیم ملی او و امیر قلعه‌نویی مقصر هستند، گفت: حتما مقصر خواهیم بود. (با خنده)

وی در مورد جلسه‌اش با علی اکبر طاهری، عنوان کرد: هر روز جلسه داریم در مورد اردو بازیکنان، تعطیلات و لباس صحبت کردیم. همانطور که گفتم سعی می‌کنیم هر روز کیفیت تیم را بالا ببریم. هر روز یکدیگر را می‌بینیم تا سازمان دهی بهتری داشته باشیم. دوره گذار هنوز تمام نشده است. هر روز کار می‌کنیم و گاهی برای مسائل باشگاه جلسات ما ساعت 12 شب ادامه دارد و مشغول بحث و گفت‌وگو هستیم.

به گزارش فارس،برانکو در مورد رفتن کاوه رضایی به استقلال گفت: کاوه رضایی به استقلال رفته است و موضوع دیگری نیست.

وی در مورد اردوی سرنوشت اردوی اوکراین، عنوان کرد: اردوی اوکراین را هم برگزار می‌کنیم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
کی روش
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین