کد خبر: ۳۷۶۵۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۳

عقب نشینی فاطمه آلیا در مورد ادعایش درباره کار زنان: مصاحبه جعلی بود!

نماینده مردم تهران در مجلس نهم گفت: سابقه فعالیت بنده در عرصه سیاسی و اجتماعی تنها به سه دوره نمایندگی در مجلس معطوف نمی شود و بنده قبل از اینکه نماینده مجلس باشم فعال سیاسی بودم از این رو این نوع ادبیات و طرز گفتار پیرامون زنان را هیچکس از من سراغ ندارد.
آفتاب‌‌نیوز : به گزارش میزان، "کار زن، بچه دار شدن و تربیت فرزند و شوهر داری است نه دیدن مسابقات والیبال. یک عده می خواهند هر طور که شده به زن نقش هایی بدهند که مخالف با وظایف شرعی است.

زنی که دغدغه اصلی اش رفتن به ورزشگاه و شاغل شدن و این دست مسایل باشد دیگر به وظایف اصلی خود نمی رسد. بروید از همان هایی که می خواهند بروند والیبال تماشا کنند بپرسید چند نفرشان ازدواج کرده اند، از میان آنها که ازدواج کرده اند چند نفرشان بچه دار شده اند و اگر هم بچه دارند چطور بچه خود را تربیت می کنند.

 اگر خانم ها خیلی مشتاق هستند بروند مسابقات زنان را از نزدیک تماشا کنند." این سخنان را یکی از روزنامه ها مدتی پیش به نقل از فاطمه آلیا نماینده سابق مجلس شورای اسلامی منتشر کرده بود که پس از انتشار اخباری مبنی بر انتصاب وی به عنوان معاونت صدا، برخی از رسانه ها برای چندمین بار بازنشر کردند.

در همین زمینه فاطمه آلیا نماینده مردم تهران در مجلس نهم با کذب خواندن جملات فوق  اظهار کرد: نقل قولی که از من پیرامون اینکه "کار زنان تنها تربیت فرزند و شوهرداری است" در برخی از رسانه ها منتشر شده  کذب است.

وی با بیان اینکه انتشار این نقل قول صرفا برای تخریب بنده صورت گرفته است افزود: خبری که برخی از رسانه ها به نقل از بنده پیرامون عدم حضور زنان در استادیوم والیبال در آن مقطع منتشر کردند سناریویی از پیش تعیین شده بود زیرا ما شاهد هستیم که در دنیای رسانه خیلی از صحبتها مطرح می شود ولی رسانه ها به آن نمی پردازند از این رو پرداختن به این موضوع به نقل از بنده و به صورت سلسله وار و از سوی بسیاری از رسانه ها در آن مقطع مشخص می کند که این موضوع یک ماجرا و داستان از پیش تعیین شده بود که صرفا به منظور تخریب بنده صورت گرفته است.

نماینده مردم تهران در مجلس نهم بابیان اینکه بنده به این اخبار اصلا توجه و اعتنایی نمی کنم تاکید کرد: تکذبیه این خبر در همان مقطع از سوی خانه ملت منتشر شد و بنده نیز صراحتا اعلام کردم که این مصاحبه جعلی است.

آلیا تصریح کرد: سابقه فعالیت بنده در عرصه سیاسی و اجتماعی تنها به سه دوره نمایندگی در مجلس معطوف نمی شود و بنده قبل از اینکه نماینده مجلس باشم فعال سیاسی بودم از این رو این نوع ادبیات و طرز گفتار پیرامون زنان را هیچکس از من سراغ ندارد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مراجع تقلید از جمله آیت الله جوادی آملی حضور زن در خانه و نقش وی در تربیت فرزند و پرداختن به شوهر باعث افتخار می دانند تاکید کرد: بنده در موضوع این مصاحبه ابتدا قصد شکایت نداشتم اما بعد از یکسال با توجه به اینکه این کار یک موضوع برنامه ریزی شده بودشکایت خود را مطرح کردم و توانستم به سرنخ این موضوع برسم.

آلیا تصریح کرد: مردم باید در جریان باشند که کسانی متاسفانه در جامعه حضور دارند که برای رسیدن به قدرت خلاف اخلاق سیاسی عمل می کنند لذا نسبت به این افراد و رویکردهایی که توسطشان صورت می گیرد باید هوشیار باشیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
2
ارتجاع
ناشناس
|
-
|
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
بابا فعالیت سیاسی
بگیم صندلی پر کن بهتره اخه فقط حضور فیزیکی دارن این افراد
اهورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
نسخه های متحجرانه خانم آلیا که برای زنان می پیچید برای همه اثبات شده است.یک زمانی هم فرموده بود فحاشی شوهر نسبت به همسرش مصداق خشونت خانگی نیست!!! بیانات گوهربار این خانم یکی دوتا نیست که حالا بخواد حاشا کنه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
0
وای من خبرنگارم خانم آلیا بعد مصاحبه همش حرفاش را تکذیب می کنه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین