کد خبر: ۳۷۶۷۳۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸

واکنش ارتش به سانحه اتوبوس سربازان

معاون تربیت و آموزش نیروی زمینی ارتش گفت: تعدادی از سربازان نیروی زمینی ارتش در حین اعزام به مرخصی با ناوگان حمل و نقل بین شهری بر اثر سانحه جاده‌ای، جان به جان آفرین تسلیم کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
امیر سرتیپ دوم پیمبری ضمن اعلام خبر فوق، افزود: برابر اطلاع واصله از قرارگاه منطقه جنوب شرق کشور بامداد دوم تیرماه تعداد دو دستگاه اتوبوس از ناوگان حمل و نقل بین شهری کرمان که حامل سربازان مرکز آموزش 05 شهید سرلشکر گنجوی بود در محور سروستان و نی ریز استان فارس دچار سانحه گردید که متاسفانه در این حادثه تعدادی از سربازان مومن و متعهد نیروی زمینی ارتش به دیدار معبود شتافته و تعدادی نیز مصدوم شدند که بلافاصله با حضور تیم های پزشکی و امدادی به نزدیکترین مراکز درمانی ارتش و استان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

سرتیپ دوم پیمبری در ادامه با بیان این که هم اکنون بیمارستان های نیروی زمینی ارتش آماده پذیرش مصدومین این حادثه تا بهبودی کامل آنان هستند، تصریح کرد: فرماندهی و کارکنان نیروی زمینی ارتش ضمن ابزار تاسف از این حادثه دلخراش و عرض تسلیت به خانواده‌های محترم جان باختگان، با بازماندگان و اهالی ولایتمدار استان فارس ابراز همدردی می کنند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران به نقل از نیروی زمینی، وی در پایان گفت: بلافاصله بعد از وقوع حادثه با دستور ویژه فرمانده نیروی زمینی ارتش تیم هایی جهت بررسی بیشتر موضوع به محل سانحه اعزام شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۴
123
|
United States of America
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
5
برای این قشر جوانان زحمتکش هیچ ارزشی قایل نیستند . دو سال در بدترین شرایط ممکن وحداقل امکانات .به چه گناهی نمیدانم!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۲
0
5
اين حرفها چه فايده دارد ؟ بابد براي جاده ني ريز سيرجان فكري كرد ، وزير راه بايد در اين مورد مورد سوال قرار گيرد كه چرا در اولويت خود اين جاده را قرار نداده و بجاي آن محور استهبان فسا را كه از نظر اولويت بندي در سطح كنتري مي باشد مود توجه قرار داده است ،؟ بايدآقاي سقائي نماينده سابق ني ريز استهبان مورد محاكمه قرار گيرد كه چرا اين همه تلاش را براي محور استهبان فسا قرار داده و از اين گردنه غفلت ورزيده و خلاصه خيلي ها بايد محاكمه شوند.
ناشناس
|
Afghanistan
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
4
بدبخت از مادرهاشان
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
مملکت را به حال خودش رها کردند
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین