کد خبر: ۳۷۶۷۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۷

رونالدو پرتغال را نجات داد/ مجار سرگروه شد، پرتغال به کرواسی خورد

دیدار دو تیم پرتغال و مجارستان با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 دو تیم پرتغال و مجارستان در سومین دیدار خود در یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی پرگل 3 بر 3 به پایان رسید.رونالدو پرتغال را نجات داد/ مجار سرگروه شد، پرتغال به کرواسی خورد

پرتغال که در 2 بازی قبلی نمایش خوبی در این رقابت ها نداشت، بازی را بهتر شروع کرد و توپ و میدان را در اختیار داشت. اولین موقعیت بازی را ژوائو ماریو در دقیقه 6 از دست داد و نتوانست دروازه مجارهای صدرنشین و کرالی با تجربه را باز کند.

در دقیقه 8 ضربه سر په په از روی کرنر ارسالی نیز راهی به دروازه مجارستان پیدا نکرد تا همانطور که پیش بینی می شد، پرتغالی ها بازی را برتر از حریف خود شروع کرده باشند.

در دقیقه 20 زولتان گرا موفق شد با شوتی زیبا و دیدنی دروازه پاتریسیو را باز کند و مجارستان را پیش بیندازد.

در ادامه پرتغالی ها نتوانستند حملات جدی روی دروازه مجارستان داشته باشند. شوت کریستیانو رونالدو روی یک ضربه ایستگاهی شاید مهم ترین خطر جدی بود که این تیم در این نیمه از دست داد که با واکنش کرالی همراه بود.

پاس های بد هم تیمی های رونالدو باعث شد تا او خیلی از دست هم تیمی هایش ملافه باشد.

در دقیقه 40 بازی په په در موقعیت آفساید دروازه مجارها را باز کرد که داور به درستی آفساید اعلام کرد.

در نهایت این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم مجارها توانستند روی یک ضربه ایستگاهی دروازه پرتغال را باز کنند. جوجاک در حالی که تنها 2 دقیقه از زمان بازی گذشته بود توانست دروازه پرتغال را باز کند. البته این گل در بین راه به یکی از بازیکنان برخورد کرد و وارد دروازه پرتغال شد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 50 توانست بالاخره گلزنی کند و پاایش در این تورنمت به گل باز شد. او با یک ضربه پشت پا توانست دروازه کرالی را باز کند و هفتمین گلش را در تاریخ یسورو به ثمر برساند و اولین بازیکنی شود که در چهار دوره پی در پی این رقابت ها گلزنی کرده است.

به گزارش ایسنا،جوجاک در دقیقه 55 توانست بار دیگر مجارستان را پیش بیندازد تا این دیدار تا همینجا به پرگل ترین دیدار جام تبدیل شود تا رونالدو نیز در وسط زمین از فرط ناراحتی خودزنی کند.

سانتوس در ادامه کوارشما را نیز به زمین فرستاد تا تیمش هجومی شود. ورود کوارشما باعث شد تا خیلی زود پرتغال به گل تساوی برسد.

کریستیانو رونالدو در دقیقه 62 توانست گل تساوی را به ثمر برساند و خودش را نیز دو گله کند و بازی 3-3 شود. 

در ادامه مجارها که دیگر توان حمله کردن نداشتند به بازی دفاعی روی آوردند و پرتغال چندین موقعیت گلزنی توانست روی دروازه حریف ایجاد کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
فردوسی پور تا آخر بازی هی می گفت پرتغال خورد به انگلیس!
خخخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین