کد خبر: ۳۷۶۷۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷

کشف یک باند بزرگ شکار کودکان

پلیس منطقه لس آنجلس در ایالت کالیفرنیای آمریکا اعلام کرد که در پی عملیات دوماهه رد گیری و زیر نظر داشتن،باند بزرگی از شکارچیان کودکان را شناسایی و هزار و 368 نفر از اعضای این باند را بازداشت کرده اند.
آفتاب‌‌نیوز :
اداره پلیس منطقه لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا روز چهارشنبه اعلام کرد که تیم عملیاتی ویژه این اداره که در فاصله ماه های آوریل و مه امسال عملیاتی را تحت عنوان 'عملیات قلب شکسته سوم' برای رد یابی شکارچیان کودکان در دست اجرا داشته سر انجام موفق به شناسایی افراد تازه ای از این گروه شده و 238 نفر دیگر از آن ها را بازداشت کرده اند.

به گفته این مسئولین شمار افرادی که در دو ماه گذشته در این رابطه بازداشت شده اند به یک هزار و 386 نفر رسیده و مامورین همچنان به دنبال اعضای احتمالی دیگر این باند بزرگ شکار کودکان هستند.

به گفته جان رینولدز یکی از مامورین ویژه وزارت امنیت ملی آمریکا بازداشت شدگان افرادی از گروه های مختلف از جمله دست اندرکاران برنامه های تفریحی، رهبران انجمن های محلی ،کارمندان اداری و حتی اعضایی از گروه های مذهبی این ایالت بوده اند.

مت بلیک معاون اداره پلیس لس انجلس صبح امروز دریک کنفرانس مطبوعاتی اتهام افراد بازداشت شدگان را دراختیار داشتن و توزیع فیلم های جنسی با شرکت کودکان ،سو استفاده های جنسی وبه فحشا کشاندن کودکان و استثمار آن ها ذکر کرد.

نورما آیزنمن یکی از مسئولین روابط عمومی پلیس لس آنجلس در گفتگو با شبکه خبری ا بی سی بعنوان نمونه ای از شیوه نزدیک شدن این افراد به کودکان و استفاده از تاکتیک های فریب آن ها به یک راهب بودایی در یکی از صومعه های این فرقه اشاره کرد که مدت ها به این کار مشغول بوده و هنگام بازداشت تعداد زیادی فیلم ها و سی دی های جنسی با شرکت کودکان قربانی در اختیار داشته است. 

به گزارش ایرنا، وی با بیان این که این افراد بطور معمول ابتدا خود را در پشت لباس ها وچهره های مبدل پنهان می کنند و بعد از جلب اعتماد کودکان از طریق تلفن و یا اینترنت آنان را به گرفتن تصاویر عریان و اقدامات دیگر ترغیب می کنند، از اولیا کودکان خردسال و نوجوان آمریکایی خواست تا حضور آن ها بر روی اینترنت وهرگونه تماس تلفنی کودکان خود را از نزدیک زیر نظر داشته باشند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
در تیتر محل رابنویس ، که در جمع آوری تیترها توسط نرم افزارها به حساب کشورهای فارسی زبان
امار زیستی نشود ، تا بررسی عمیق اثر سو خودش را گذاشته ، سهوا ،عمدا خوب نیست .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین