کد خبر: ۳۷۶۸۶۵
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱

کری خوانی در حد تیم ملی برانکو قبل از جلسه آشتی‌کنان با کی‌روش!

برانکو ایوانکویچ و طاهری به فدراسیون فوتبال رفتند تا رودررو با تاج و کی روش صحبت کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
مهدی تاج ، رئیس فدراسیون فوتبال بدون اینکه نیازی به حضور و از خود گذشتگی علی دایی یا امثال حسین هدایتی باشد ، وسط یک روز نیمه تعطیل و در ماه مبارک رمضان ، کارلوس کی روش و برانکو را همزمان به دفتر کارش دعوت کرد تا با کمترین هزینه ممکن ، این دو را آشتی دهد. مهدی تاج که در این یک ماهه هر روز جلسات متعدد این چنینی داشته ، چندی قبل در جمع سردبیران ورزشی هم با شوخی و خنده گفته بود این بهترین شکل مهمانی دادن برای ما اصفهانی هاست!

او از صبح با کارلوس کی روش حرف زده و سرمربی اش را قانع کرده تداوم این دعوا به سود هیچ کس نیست. از سوی دیگر هم چند بار به باشگاه پرسپولیس برای رفتار سرمربی اش هشدار داده و حالا از مدیر این تیم خواسته برانکو را از دو کوچه آن طرف تر به فدراسیون فوتبال بیاورد و سعی کند این دو حرف های شان را رودررو بزنند. برانکو قبل از این دعواها شایعاتی شنیده درباره اینکه کی روش می خواهد به تیم او لطمه بزند و اینکه فکر می کند کی روش او را تهدیدی برای صندلی اش می بیند و همین شایعات را باعث حمله اش به کی روش می دانند. در سوی مقابل هم کی روش تقریبا باور دارد این حملات از سوی برانکو به او را اطرافیانش در یک مرکز پزشکی طراحی کرده اند. او می گویند این ها رفیق برانکو نیستند و می خواهند خرابش کنند.

هرچه هست قرار شده این دو با هم رودررو حرف بزنند. کی روش که کلا در این نشست ها ابتدا خیلی آتشین شروع می کند ، درباره شرایطی که برانکو برایش ایجاد کرده ، تعبیر خاصی دارد که قابل انتشار نیست اما می گوید او مثل کسی است که با سنگ زده ، و حالا که من از درد فریاد می کشم ، دستش را قایم کرده و می گوید من خیلی جنتلمن هستم. برانکو هم البته خیلی ریلکس ، این روزها با تاکتیک من خیلی جنتلمن هستم و جواب نمی دهم ، بیشتر کی روش را عصبی کرده است. نشست این دو البته چون زبان اصلی و احتمالا انگلیسی پیش می رود ، این حسن را دارد که دیگر نیاز به مترجم نداشته باشد.

به گزارش خبرآنلاین، برانکو که تیم ملی کشورش با پرتغال همگروه شده است ، قبل از حضور در این جلسه با کری به دیدار کی روش رفته و گفته ما تیم ملی اسپانیا را بردیم ، پرتغال را هم که راحت می بریم. کی روش هم که می گوید از نتایج پرتغال این دوره عصبی است ، در نشست با برانکو باید خیلی حواسش باشد مثل این روزهای شاگردش کریس رونالدو عصبی نشود و کارش نتیجه عکس ندهد چون شکاف بین او با برانکو ، شکاف بین هواداران پرسپولیس و تیم ملی است.

اتفاقی که هیچ برنده ای ندارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین