کد خبر: ۳۷۶۹۴۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰

آرام‌طبع: دایی گفت به پرسپولیس بروم

بازیکن جدید پرسپولیس، گفت: علی دایی به من گفت به پرسپولیس بروم زیرا می‌توانم به این تیم کمک کنم
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدامین آرام‌طبع پس از امضای قرارداد با پرسپولیس در گفت‌وگو با سایت این باشگاه، گفت: پرسپولیس را دوست داشتم و به این تیم آمدم تا سال خوبی را با هواداران این تیم رقم بزنم و امیدوارم خاطرات تلخ فصل قبل را با قهرمانی در لیگ و سربلندی در ‌آسیا جبران کنم.

وی ادامه داد: پیشنهاداتی از تیم‌های دیگر داشتم اما صحبت‌هایی که با علی دایی انجام دادم او به من گفت به پرسپولیس برو چون می‌توانی به این تیم کمک کنی. با برانکو هم صحبت کردم که او گفت برای کمک به پرسپولیس بیا و تأکید کرد که تو را نیاوردم که بیرون بنشینی و باید نفر اول باشی و من هم در پاسخ گفتم که هر جا بودم در پست خودم نفر اول بودم ان‌شاءالله امسال هم خوب باشم که هواداران از عملکردم راضی باشند.

به گزارش فارس،آرام‌طبع گفت: روبروی استقلال و پرسپولیس بازی کردم و معتقدم که هواداران پرسپولیس فوتبال را خوب می‌فهمند که امیدوارم سال خوبی را با آنها داشته باشیم.

بازیکن جدید پرسپولیس گفت: مطمئناً بازی کردن جلوی صد هزار نفر که پرچم قرمز را تکان می‌دهند حس و حال دیگری دارد و امیدوارم این رویا را با آنها عملی کنیم و ان‌شاءالله خوب بازی کنم تا در دل هواداران جا پیدا کنم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین