کد خبر: ۳۷۶۹۷۳
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۸

توضیح در مورد قتل دخترک سنقری

در پی قتل دختربچه ای به نام حنانه غیاثی در سنقر و کلیایی، رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه در توضیحاتی از دستگیری قاتل، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
روابط عمومی اداره کل دادگستری کرمانشاه روز پنجشنبه به نقل از محمدرضا عدالتخواه اعلام کرد: از لحظه دریافت خبر کشف جسد؛ دستور لازم برای کلیه نهادهای امنیتی، انتظامی و نظامی استان صادر شد.

وی افزود: با لطف خداوند متعال و پیگیری شبانه روزی دادستان و رئیس دادگستری شهرستان سنقر و ضابطین تحت امر پس از پیدا شدن سرنخ هایی در مورد قاتل، در کوتاه ترین زمان ممکن شناسایی و دستگیر شد و با حکم ماموریت ویژه در دادگستری سنقر به موضوع رسیدگی خواهد شد. 

عدالتخواه اظهار کرد: با توجه به اینکه تشریفات دادرسی پرونده های جنایی، زمان بر است اما نظر به التهاب ایجاد شده در این مورد و برای شتاب بخشی در این مورد شخصا به موضوع ورود پیدا کرده تا در کوتاه ترین زمان ممکن حکم قانونی در رابطه با قاتل به نحو علنی اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه افزود: متاسفانه عده ای به جای اینکه به پدر و مادر و بستگان داغدار حنانه معصوم دلداری دهند و از التهاب و تشنج حاکم بر محیط بکاهند، با نشر اکاذیب در فضای مجازی سعی در ملتهب نمودن جو روانی جامعه دارند لذا در این زمینه صرفا اطلاع رسانی دستگاه قضایی معتبر است و هیچ شخص و مرجع دیگری اطلاعات قابل اعتنا و موثقی در اختیار ندارد و مطالب منتشر شده عمدتا گمانه زنی است.

عدالتخواه به مردم توصیه کرد که توجهی به این گونه اطلاع رسانی ها نداشته باشند تا خواسته و ناخواسته به گمانه ها و شایعات دامن نزنند.

حنانه غیاثی روز چهارشنبه (۲۶ خرداد) در شهرستان سنقر و کلیایی مفقود شد و روز پنجشبه (۲۷ خرداد) جسد این دختر بچه پنج ساله پیدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین