کد خبر: ۳۷۷۰۰۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۱

اظهارنظر ملی‌پوشان والیبال ایران بعد از پیروزی برابر بلغارستان

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بعد از بازی با بلغارستان اعلام کردند که اجازه نمی‌دهند خستگی ناشی از سفرهای طولانی روی عملکردشان تایرگذار باشد.
آفتاب‌‌نیوز :
فرهاد ظریف لیبروی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی برابر بلغارستان گفت: پیش از این هم گفته بودم هر چه زمان بگذرد بهتر می‌شویم. ما معمولاً لیگ جهانی را خوب شروع نمی‌کنیم، اما در ادامه شرایط بهتری پیدا می‌کنیم. برای بازی با بلغارستان چند مشکل داشتیم؛ تنها یک روز در صربستان بودیم . با اختلاف ساعت شدیدی روبرو بودیم و دچار کم‌خوابی شدیم. خستگی در بدن بازیکنان بود و با این شرایط باید ملی‌پوشان را ستایش کرد، چراکه با تمام خستگی توانستند برابر بلغارستان به پیروزی برسند.

او ادامه داد: بازی بعد ما برابر برزیل سخت است، چراکه آن ها پس از تغییراتی که در ترکیب خود داشتند حالا بسیار آماده و با تجربه هستند. امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم و حداقل دو پیروزی در صربستان کسب کنیم. لحظه شماری می‌کنیم که زودتر به ایران بازگردیم تا بازهم مردم عزیزمان را در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی ببینیم و در نهایت حداقل با ۵ پیروزی به مرحله بعد صعود کنیم.

لیبروی تیم ملی والیبال ایران درخصوص مصدومیتش، عنوان کرد: مصدومیت پیش می‌آید؛ انگشت کوچک من در تهران دچار شکستگی شده بود و در بازی برابر بلغارستان یک بار دیگر به زمین برخورد کرد. شک نکنید اگرمصدوم هم شده باشم خودم را به بازی‌های بعدی می‌رسانم.

موسوی: تجربه باعث بازگشتمان به بازی شد

محمد موسوی سرعتی زن تیم ملی نیز گفت: به نظر من برای بازیکنان ایران از لحاظ بدنی بازی خیلی سنگینی بود ؛ شرایط بدی در این مسابقه ایجاد شد. به خاطر خواب بچه ها یک جلسه آنالیزمان را حتی در رختکن انجام دادیم. زیرا زمان خوابمان به هم ریخته بود و باید بعدازظهر استراحت می‌کردیم.

دفاع وسط تیم ملی والیبال با یادآوری اینکه شکست بلغارستان تنها به دلیل تجربه بازیکنان رقم خورد گفت: در روزی که بلغارستان در ست اول خوب کار کرد توانستیم به بازی برگردیم و باز هم می‌گویم با تجربه از بازی های قبلی توانستیم به بازی برگردیم و نتیجه را به نفع خودمان کنیم.

او در ادامه افزود: شرایط روز به روز بهتر می شود. این اختلاف ساعت هایی که با کشورهای مختلف داریم واقعا تیم را اذیت می‌کند. هیچ تیمی مثل ایران اینقدر تغییر ساعت و سفرهای طولانی نداشته است. امیدواریم با شانس به تهران برگردیم چون ما در تهران معمولا به واسطه هواداران خوبمان تیم ها را می‌بریم.

به گزارش ایسنا، موسوی درباره بازی با برزیل اظهار داشت: به نظرم برزیل دو، سه سالی افت کرده بود ولی الان خیلی خوب بازی می کند. تاکید می کنم اگر این تیم والیبالی که در برزیل انجام داد، اینجا نیز به نمایش بگذارد، بهترین تیم حال حاضر دنیا خواهد بود. تیم ایران هم اگر تیم همیشگی خود باشد و شرایط بدنی‌مان نیز خوب باشد، ان شالله با پیروزی از زمین بیرون می‌آییم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین