کد خبر: ۳۷۷۰۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

سکانس پایانی فیلم هندی مهدی طارمی

بعد از کلی حرف و حدیث و گمانه زنی ، خبر خوش برای پرسپولیسی ها ، خبر ماندن مهدی طارمی است.
آفتاب‌‌نیوز :
از حالا می توان پیش بینی کرد که امسال گرانترین بازیکن لیگ ف ارزشمندترین بازیکن سال قبل بازی هاست. چیزی که البته باید منطقا اتفاق بیفتد. مهدی طارمی که همه امید داشتند به یکی از لیگ های خوب اروپایی برود، بعد از کلی رایزنی و بحث، آخرش هم تصمیم گرفته در همین ایران بماند. 

او که در یک مراسم انس با قرآن شرکت کرده بود و روی پیراهنش به انگلیسی نوشته شده بود، احساسات فریبنده، در روزهای آینده قرار است به سفری تفریحی برود و از ده تیر به تهران برگردد. 

حالا حسین هدایتی، عابربانکی که خبرسازترین عضو غیرمسئول نزدیک به پرسپولیس است ، دربارهاش گفته:«خبرهای خوش برای پرسپولیس در راه است#مهدی_طارمی» این یعنی او میماند. چون وکیلش هم در دو روز گذشته دیگر حرفی از رفتن مهدی نمی زند و رسما گفته بود پیشنهاد اروپایی ویژه ای ندارد.

به گزارش خبرانلاین؛ او که از لالیگا تا سری آ ایتالیا، بوندسلیگا، لیگ آمریکا، لیگ دسته اول انگلستان، یونان، روسیه و سوئیس پیشنهادهایی داشت و خودش گفته بود دوست دارد برای پیشرفتش به اروپا برود، سرانجام مثل فیلم های هندی، در تهران می ماند و عزیز پرسپولیسی ها می شود تا هپی اندینگ قرمزها با او باشد. تا روزنامه هواداری شان بنویسد و تیتر بزند، حماسه ساز دربی 4 تایی ها قرمز ماند!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
فرزلد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
1
0
نویسنده این متن خیلی ناراحته .. فک کنم استقلالیه . میترسه امسال هم چهارتایی بشن
آرامشتو حفظ کن
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین