کد خبر: ۳۷۷۰۲۷
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۶

جدیدترین سوپرایز مرد پرتغالی ایران!

کارلوس کی‌روش سرانجام رضایت اولیه فدراسیونی ها را برای افزودن دستیار جدیدش به تیم ملی گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی روش که امروز برای تعطیلاتی چند هفته ای به کشورش برمی گردد ، جلسه ای طولانی با مسئولان فدراسیون داشت. 

بخش عمده ای از این جلسه به ماجرای دعوای کارلوس و برانک بر می گشت. تاج و ساکت به سختی با مربی پرتغالی چالش داشتند تا برای او تبیین کنند اینگونه به چالش کشیدن فضای فوتبال به نفع هیچ کس نیست ، بخصوص برای خود مرد پرتغالی حسنی محسوب نمی شود. در این نشست البته به کارلوس گفته شد 22 مورد از خواسته هایش حل شده و او کمی امیدوارتر ، برای رفتن به تعطیلات آماده شد. 

تعطیلاتی که با حذف اردوهای تیم ملی ، به ناچار در برنامه های سرمربی قرار گرفته است. البته در این نشست غیر از برانکو ، برای تیم ملی یک سورپرایز مهم دیگر هم اتفاق افتاد و یک مربی از نسل آینده فوتبال ایران هم قرار شد به تیم ملی افزوده شود. دستیاری که قرار است بیاید و مسیری را که علی کریمی نیمه تمام گذاشت ، تمام کند و علی منصوریان دیگری شود برای فوتبال ایران. کارلوس کی روش باری دیگر خواهان افزوده شدن جواد نکونام به تیمش شد . درخواستی که گفته شده موافقت ضمنی تاج و ساکت را به همراه داشته.

به گزارش خبرانلاین؛  نکونام که بعد از بازی ایران و سوئد ، از تیم ملی ایران خداحافظی کرده بود ، بعد از یکسال و چند ماه بازی در لیگ ایران و قطر ، حالا با فوتبال باشگاهی هم وداع می کند و می آید تا دستیار کارلوس شود. جواد بیش از همه بازیکنان در سال های اخیر در تیم ملی وزنه بوده و کارهای اجرایی را انجام داده است و حضورش می تواند خیلی به کادرفنی ملی ایران کمک کند.او البته می تواند آینده فوتبال ایران هم باشد. کارلوس کی روش اخیرا به خبرآنلاین گفته بود:«باید امثال کریمی و نکونام کنار من باشند چون واقعا باور دارم اگر قرار است فوتبال تان یک قدم به جلو برود باید این سوپر قهرمان ها بیایند و کمک کنند تا این جهش اتفاق بیفتد.»نکونام که در این سال ها تا مدرک Bمربیگری اش را هم گرفته ، با آمدن کنار کی روش سعی می کند مدارج عالی مربیگری را هم همزمان سپری کند. او به عکس علی کریمی در این دو ساله ، چند کلاس مربیگری را هم سپری کرده بود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین