کد خبر: ۳۷۷۰۵۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

کلاف پیچیده برانکو

برانکو برای فصل جدید پرسپولیس ، ساختار دفاعی اش را به کلی تغییر داده است اما هنوز هیچ کس نمی داند چه اتفاقی می افتد.
آفتاب‌‌نیوز :
برانکو برای خط دفاعی جدید تیمش ترکیبی در ذهن دارد که نمی توان دقیقا پیش بینی کرد با چه بازیکنانی تشکیل می شود. 

او که به سختی برای فصل جدید از دست سوشا، بنگر ، اومانیا و نورمحمدی رها شده ، سید جلال را به خواست باشگاه جذب کرده، خودش محمد انصاری را به دفاع وسط آورده ، گولیچ را جذب کرده، ماریچ را در آب نمک خوابانده و می گوید به او نیاز دارد و البته از باشگاه خواسته هر طور شده شجاع را با دادن پول رضایتنامه اش از سپاهان بخرند و به تیم شان اضافه کنند.

این یعنی او در پلن دفاعی اش به 6 دفاع فکر می کند که حتما 5 نفرشان را در زمین خواهد داشت. او تصمیمش را برای دفاع چپ گرفته و به رقم اینکه بازی های درخشانی را محمد انصاری ، سال قبل برای برانکو انجام داده ، این پسر ارزان قیمت، محجوب و بی حاشیه دیگر در سمت چپ زمین بازی نمی کند چون برانکو برای آن سمت زمین ابتدا ربیع خواه را از دسته یک خرید و روز گذشته هم محمد آرام طبع با 31 سال سن از صبا به جمع قرمزها پیوست تا انصاری خیالش راحت شود آنجای زمین پر است از بازیکن. برانکو اما در میان این 5 دفاع ثابت، به کدامیک بازی می دهد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ روی کاغذ باید همه به این فکر کنند که سید جلال در ابتدای فصل به دلیل وزن اسمی اش ، در کنار گولیچی بازی می کند که حسابی برایش هزینه شده است. این یعنی ستاره جوان تیم فعلا می رود روی نیمکت. حالا ماریچ و گزینه های دیگر تیم در خط دفاعی هم هستند و باید دید برانکو چه می کند؟ آیا ممکن است او انصاری را بازی بدهد و سید جلال را روی نیمکت بنشاند؟ او در جمع دستیارانش طوری از انصاری حرف زده که انگار او اولویت اولش در دفاع وسط است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین