کد خبر: ۳۷۷۰۶۰
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳

مترو و اتوبوس در لیالی قدر رایگان است / فعالیت مترو تا پنج بامداد

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از پوشش گسترده وسایل حمل و نقل عمومی برای شب‌های قدر خبر داد و گفت: وسایل حمل و نقل عمومی در لیالی قدر رایگان است.
آفتاب‌‌نیوز :
مهندس سید جعفر تشکری هاشمی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص تمهیدات معاونت حمل و نقل شهرداری تهران برای لیالی قدر گفت: در لیالی قدر خدمات عمومی اتوبوس، مترو و تاکسی تعطیل نیست.

وی در مورد خدمات ویژه ناوگان حمل و نقل عمومی در لیالی قدر گفت: برای آنکه روزه‌داران بتوانند در مراسم شب‌های قدر با سهولت دسترسی پیدا کنند امکانات حمل و نقلی مفصلی تدارک دیده شده است و از حرم امام زاده صالح (ع) تا آستان شاه عبدالعظیم حسنی در جنوبی‌ترین نقطه تهران تحت پوشش ناوگان حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه از ساعت 22:30 تا بامداد کلیه خطوط چهارگانه مترو در شهر تهران هر 30 دقیقه نسبت به ارائه خدمات اقدام می‌کنند گفت: در مسیر بازگشت شهروندان از محل‌های پر تردد اتوبوس پیش بینی شده است که می‌توان در مورد نقاط تحت پوشش حمل و نقل عمومی گفت: مدرسه عالی شهید مطهری، مصلی تهران، دانشگاه‌های تهران، شریف و امام صادق (ع) عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در عمده مراسمات بزرگ لیالی قدر محل پارک خودرو تا مکان برگزاری مراسم فاصله زیادی در نظر گرفته شده است گفت: بر همین اساس تاکسیرانی، ون‌های خود را در این سه شب در راستای خدمت رسانی به مردم و جابه جایی آنها به کار خواهد گرفت.

وی همچنین با بیان اینکه در فاصله خطوط شبانه روزی BRT به حداقل می‌رسد گفت: در سه شب لیالی قدر خدمات اتوبوس و مترو از ساعت 22:30 تا پنج بامداد رایگان است.

وی با بیان اینکه به شهروندان توصیه می‌شود برای دسترسی به مکان‌های برگزاری این مراسم از حمل و نقل عمومی استفاده کنند گفت: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای سرویس دهی مناسب در این سه شب اندیشیده شده و تمامی مساجد، تکایا و حسینیه‌های معروف پایتخت تحت پوشش حمل و نقل عمومی قرار گرفته است.

به گفته مظفر، تاکسی‌های ون پیرامون محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر نیز رایگان هستند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین