کد خبر: ۳۷۷۰۹۴
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰

پیرلو: یورو ۲۰۱۶ جام شگفتی‌هاست

ستاره سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا تاکید کرد که یورو ۲۰۱۶ جام شگفتی‌ها است و تیم‌های زیادی شانس قهرمانی دارند. او تاکید کرد که اصلا انتظار نداشت نام او در فهرست نهایی ایتالیا قرار نگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از غایبان بزرگ ایتالیا در یورو ۲۰۱۶ آندرا پیرلو است که با وجود آمادگی بالایی که داشت به تیم ملی فوتبال ایتالیا دعوت نشد.پیرلو: یورو ۲۰۱۶ جام شگفتی‌هاست

پیرلو که در لیگ آمریکا بازی می‌کند با وجود آن که تاکید کرد که به تصمیمات کونته احترام می‌گذارد اما گفت که اصلا انتظار نداشت که به تیم ملی دعوت نشود.

او گفت: من همواره به کونته احترام گذاشته‌ام. با این حال باید بگویم که اصلا انتظار نداشتیم که در فهرست نهایی قرار نگیرم. بسیار دوست داشتم که با حضور در رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ به دوران حضور خود در تیم ملی پایان دهم، اما متاسفانه سرنوشت چنین چیزی را برای من نخواست. وقتی در فهرست نهایی قرار نگرفتم بسیار ناراحت شدم. برایم بسیار دردآور بود که نامم در فهرست بازیکنان دعوت شده نبود. با این حال من در هیچ شرایطی از کسی انتقاد نمی‌کنم.

به گزارش ایسنا و به نقل از DPA، پیرلو درباره عملکرد آتزوری در فرانسه گفت: دو پیروزی و یک شکست و صعود به عنوان تیم نخست عملکرد خوبی برای ما به شمار می‌آید. ایتالیا تیم بسیار خوبی دارد. ما در خط دفاعی بسیار خوب هستیم و در خط حمله هم توان اذیت کردن حریفان را داریم. در یورو ۲۰۱۶ احتمال هر اتفاقی وجود دارد. من براین باور هستم که تیم‌های زیادی این شانس را دارند تا جام قهرمانی را بالای سر برند. ایتالیا به قرعه سختی خورده و پیروزی برابر اسپانیا اصلا آسان نیست.

دو تیم اسپانیا و ایتالیا یکشنبه ۶ تیر در شهر تولوز به مصاف هم خواهند رفت که این دیدار تکرار فینال سال ۲۰۱۲ است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین