کد خبر: ۳۷۷۲۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۶

تابستانی داغ در انتظار بازار خودرو؟

با توجه به آمدن تابستان و شروع سفرهای تابستانی، به نظر می‌رسد تکاپوی تازه‌ای در بازار خودرو به وجود آمده است.
آفتاب‌‌نیوز :
چند روزی است از تابستان می‌گذرد و فعالان بازار خودرو، امیدوار به گرم شدن بازار. این در شرایطی است که بازار خودرو از حدود 4 سال قبل در رکودی عمیق به سر می‌برد و خرید و فروش در حداقل ممکن قرار دارد.

 طی ماه‌های گذشته فعالان بازار خودرو امید زیادی به رونق بازار در چند ماه ابتدایی سال 1395 نداشتند و معتقد بودند شاید نزدیک‌ترین زمانی که بازار از رکود خارج خواهد شد، تابستان و آغاز سفرهای تابستانی باشد.

یکی از نمایشگاه‌داران خودرو در این خصوص می‌گوید: «از جمله دلایلی که باعث رکود بازار خودرو شد، نبود تقاضا و افزایش قیمت و عدم تغییر کیفیت خودروها بود که این موضوع باعث شده بود که مشتریان، کمتر رغبتی به خرید خودرو در بازار داشته باشند.»

به گزارش خبرآنلاین،اما با توجه به آمدن تابستان و شروع سفرهای تابستانی، به نظر می‌رسد تکاپوی تازه‌ای در بازار خودرو به وجود آمده است. گشت و گذار در بازار هم این را تایید می‌کند که مراجعه مردم برای گرفتن قیمت و پرس‌وجو در بازار افزایش پیدا کرده است. به عبارتی، بازار خودرو که تا همین چند وقت اخیر کاملا یخ‌زده بود، در حال حرکت به سمت خوش‌بینی است.

در این شرایط در حال حاضر در بازار پژو206 تیپ5 با قیمت 36 میلیون و 900 هزار تومان، پژو405 دوگانه‌سوز با قیمت 30 میلیون و 700 هزار تومان، پژو405 بنزینی با قیمت 29 میلیون و 100 هزار تومان، پژوپارس LX با قیمت 39 میلیون و 100 هزار تومان و پژوپارس سال دوگانه‌سوز با قیمت 37 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رود.

همچنین در بازار سمند ال‌ایکس EF7 بنزینی 30 میلیون و 283 هزار تومان، تندر90 E2 49 میلیون تومان، پراید SE131 20 میلیون و 100 هزار تومان، پراید SE141 19 میلیون و 650 هزار تومان، تیبا SX دوگانه‌سوز 25 میلیون و 800 هزار تومان و تیبا SX2 27 میلیون و 320 هزار تومان است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۵
0
0
,ما دلمون می خواد بخریم. پول نداریم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین