کد خبر: ۳۷۷۲۶۵
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

خداداد: طارمی اول پولش را در پرسپولیس نقد کند

خداداد عزیزی که در عکس های مذاکره هدایتی و طارمی دیده می‌شود می گوید هیچ نقشی در این دیدار و مذاکره نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :
خداداد که این روزها در جام ستاره ها بعد از افطار در تهران به میدان می رود می‌گوید بعد از مسابقه به دعوت یکی از دوستان رستوران دار به درکه رفتیم که آنجا آقای هدایتی هم بودند و بعد هم مهدی طارمی به جمع ما اضافه شد.

*اول 50 درصد
وی در مورد اینکه در خصوص ماندن در پرسپولیس به آقای گل لیگ توصیه ای کرده گفت: از من نظر خواستند که من هم به مهدی طارمی گفتم اوضاع مالی ات خوب است یا نه؟ وقتی گفت نه به او توصیه کردم تا قرارداد قبلی ات را تسویه نکردی و 50 درصد پولت را نگرفتی به پرسپولیس نرو. به او گفتم وقتی تو آقای گل لیگ هستی و بازیکن قوی محسوب می شوی چرا وقتی بازیکنان درجه دو،پول های میلیاردی می گیرند تو نگیری؟ الان خیلی از بازیکنان ملی پوش ما در سالهای قبل در فقر به سر می برند چون آینده نگری نکرده اند.اگر پول داشتی سرت بالاست وگرنه باید به هر خواسته ای تن بدهی.

*یونان هرگز
عزیزی در مورد اینکه آیا توصیه ای هم به وی در مورد رفتن به اروپا کرده است می گوید: از روی تجربه ام به طارمی توصیه کردم به یونان نرود. چون لیگ ضعیفی است و دیده نمی شود. اما اگر پیشنهادی از انگلستان ، آلمان ، اسپانیا و ایتالیا دارد حتی اگر نصف قراردادش را هم باید به مالیات بدهد تعلل نکند و برود.

*زیر میزی های دوستان
خداداد در ادامه حرف هایش به این نکته اشاره می کند که متاسفانه بعضی از افراد که مثل مگسانند دور شیرینی آینده بازیکنان جوان ما را خراب می کنند. او می گوید این افراد در پوست دوست، رفیق یا مدیر برنامه ها به بازیکنان جوان نزدیک می شوند و به هوای شهرت و پول در کارهای آنها دخالت می کنند و باعث می شوند راه اشتباه بروند.گاهی می بینی همین افراد برای جلب رضایت یک بازیکن پول های زیر میزی آنچنانی از مدیران می گیرند. امیدوارم این آدم های فضول دور طارمی را خلوت کنند تا وی که یکی از پدیده های فوتبال ماست بتواند راهش را خودش به درستی انتخاب کند.

*حق با برانکوست
به گزارش ورزش سه، در مورد درگیری کی روش و برانکو هم از عزیزی می پرسیم «من طرفدار قانون هستم و قانون حق را به برانکو می دهد. کی روش زور می گوید و این زورگویی تقصیر خودماست. وقتی لیگ را با نظر او تغییر می دهیم و جام حذفی را رویه اش را عوض می کنیم و در مورد لباس هاس تیم ملی با نظر او با همه درگیر می شویم و او به مرخصی های عجیب و غریب می رود باید هم به ما زور بگوید.با این حال معتقدم این درگیری ها دردی از فوبتال ما دوا نمی کند.کی روش خوب یا بد،  پولش را می گیرد و دود این اختلافات فقط به چشم ما می رود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین