کد خبر: ۳۷۷۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۳

ولز 1-0 ایرلند شمالی / گرت بیل و یارانش تاریخ ساز شدند

تیم ملی ولز به جمع 8 تیم برتر اروپا رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
 دو تیم ولز و ایرلند شمالی از ساعت 20:30 دومین بازی دور یک هشتم نهایی یورو 2016 را برگزار کردند. تیم هایی که در عین شگفتی از گروه خود بالا آمدند، در مقابل هم قرار گرفتند و هر کدام برای رسیدن به یک شگفتی بزرگتر، فقط به برد فکر می کردند. ولزی ها که به عنوان تیم اول گروه 2 به این مرحله رسیده بودند، به مراتب شانس بیشتری نسبت به ایرلندی داشتند که به عنوان آخرین تیم سوم به جمع 16 تیم رسید.

ولزی ها در این دیدار خیلی مثل 3 بازی قبلی خود در این جام ظاهر نشدند. به نظر شاگردان کریس کولمن خیلی محتاط تر بازی می کردند و اصلا دوست نداشتند که فرصت حضور در جمع 8 تیم برتر اروپا به راحتی از دست برود. هر دو تیم چند باری روی دروازه همدیگر موقعیت ایجاد کردند. در نیمه اول آرون رمزی برای ولز یک گل به ثمر رساند که از سوی کمک داور به درستی آفساید اعلام شد. 

در دقیقه 75 بود که پاس به جلو زیبای گرت بیل، باعث شد که مک آئوبی دفاع تیم ایرلند به اشتباه دروازه خودی را باز کند تا حساب کار 1-0 به سود ولز شود. مک آئولی که اولین گل تاریخ کشورش در بازی های یورو را به ثمر رسانده بود، با این اشتباه موجب حذف ایرلند شمالی از جام شد. نکته جالب اینجاست که از بعد از این اتفاق تا پایان بازی طرفداران ایرلند جانانه تیم خود را تشویق کردند. بازی در نهایت با همان نتیجه 1-0 تمام شد تا ولز در اولین حضورش در جام ملت های اروپا به جمع 8 تیم برتر برسد. کاری بزرگ از سوی گرت بیل و یارانش که در این جام شگفت انگیز ظاهر شدند.

به گزارش خبرآنلاین؛تیم ملی ولز با این پیروزی در مرحله یک چهارم نهایی باید برابر برنده بازی بلژیک و مجارستان قرار بگیرد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین