کد خبر: ۳۷۷۴۳۴
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹
توهین به کی‌روش را متوقف کنید

اتفاقات تلخ در صفحه سرمربی تیم ملی فوتبال در فیسبوک

این روزها اختلافات پیش آمده میان سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاهی بر سر اردوهای تیم ملی باعث شده تا شاهد اتفاقات تلخی از سوی فوتبالدوستان در صفحات اجتماعی و شبکه های مجازی نسبت به کی روش باشیم.
آفتاب‌‌نیوز :
کارلوس کی روش بعد از تمام انتقاداتی که از برنامه آماده سازی تیم ملی صورت گرفت و بالاجبار حکم به تعطیلی اردوهای ارمنستان و اتریش اتفاقات تلخ در صفحه سرمربی تیم ملی در فیسبوک/توهین به کی‌روش را متوقف کنیدداد تصمیم گرفت در صفحه اصلی خود در شبکه اجتماعی فیس بوک نقطه نظراتش را پیرامون منتقدان و مخالفان برنامه های تیم ملی به اطلاع طرفدارانش برساند.

نقطه نظراتی که با واکنش های مختلفی از سوی فوتبالدوستان ایرانی روبرو شد و زمینه را برای توهین های پرشماری به سرمربی تیم ملی فراهم کرد. کارلوس کی روش در تمام پست هایی که در این چند روز گذاشته شدت عصبانیت خود از لغو برنامه هایش برای آماده سازی ایران در راه جام جهانی 2018 روسیه را بروز داده است .حتی در این راه به اذعان بسیاری از اهالی فوتبال کمی هم تندروی داشته اما باور این موضوع که نظرات او این گونه با توهین های پرشمار فوتبالدوستان ایرانی روبرو شود کمی غیر منتظره بود.

البته می شد پیش بینی کرد قرار گرفتن برانکو ایوانکوویچ در یک سمت دعواهای اخیر سرمربی تیم ملی کمی اوضاع را به ضرر کی روش کند چون مربی کروات پرسپولیس در حال حاضر جزو چهره های محبوب طرفداران پرشمار این باشگاه است اما این که طرفداران برانکو و همچنین مخالفان دیگر سرمربی تیم ملی  بخواهند این گونه زیر پست های کارلوس توهین و بی احترامی بنویسند اصلا قابل تحمل نیست.

مسلما کارلوس کی‌روش اگر انتقادی در این روزها داشته و بسیاری از مخالفانش را از زیر تیغ گذرانده نه برای خودش بلکه برای منافع ملی فوتبال ایران بوده به خصوص که همین مربی چندی پیش در دیداری با برانکو حضور چنین مربیانی را در فوتبال ایران به فال نیک گرفته بود. پس چه خوب می شد فوتبالدوستان ایرانی هم با نهایت احترام و ادب و با به رخ کشیدن فرهنگ بالای ایران زمین نقطه نظرات خود را به سرمربی تیم ملی منتقل می کردند نه این که با توهین های بی مورد باعث ناامیدی بیشتر کی روش و کادر فنی تیم ملی شوند.

در حال حاضر از هر نکته ای مهمتر و واجب تر برای فوتبال ایران از بین رفتن همین دعواها و توهین ها به طرف مقابل است چون تنها با اتحاد و همدلی است که می توان باعث رشد بیشتر فوتبال ملی و باشگاهی در قاره آسیا و مجامع بین المللی شد و هدف کی روش ، برانکو و ... نیز همین است و نه چیز دیگر پس بیایید به جای توهین در شبکه های اجتماعی با تعامل و همفکری بیشتر زمینه کمک به این مربیان را فراهم کنیم نه بر آتش اختلافات بیافزاییم.

منبع: ورزش سه


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Germany
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
1
اینها همون مار و عقرب ها هستند که خود کی روش خلق کرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
11
عليرغم ادعا هيچگونه وطن پرستي مون کو اگر اولويت تيم ملي است رفتارها هم بايد در همين راستا باشد . اقاي برانكو رفتار درستي نداشت
اقاي برانكو مواظب باش نبازي
به كي روش تهمت زدي و اخلاق را زير پا گذاشتي و گفتي كي روش قصد قهرمان كردن استقلال را دارد و برنامه از پيش تعيين شده تيم ملي را در روز برگزاري به هم زدي رفتار مردانه اين بود كه دو ماه قبل كه اين برنامه اعلام شد مخالفت ميكردي نه روز اغازين اردو هاي تيم ملي
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
7
12
امسال پرسپولیس و مربی اش دردسر تیم ملی هستند
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
9
7
حقش بود
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
1
4
هواداران پرسپولیس واقعا که
max
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
5
3
من پرسپولیسی هستم کی روش رو به برانکو ترجیح میدهم من اگه ریس فدراسیون بودم به علی کریمی میگفتم به تیم ملی فکر نکن چون سوادش رو نداری مردم ایران عاشق کی روش هستند صدا و سیما هم مثل همیشه بر عکس همه مخالف کی روش هست
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
4
5
برانکو بزرگترین سرمایه خود یعنی اخلاق را باخت.
عیاران وجوانمردان اخلاق را فراموش نمیکنند .
آیا دیگر برانکو در ذهن ها یک عیار خواهد ماند؟ من فکر میکنم هنوز هم دیر نشده است این پهلوان (پهلوان دیروز)چشم آبی قدیمی ما باید زودتر عذرخواهی رسمی کند و همه چیز تمام خواهد شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
0
سنگك ببين كجا پيدا ميشه با توپ به يك دروازه زدن ماس مردم نون نميشه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین