کد خبر: ۳۷۷۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۳

توزیع بنزین یورو 4 به‌زودی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان گفت: بنزین یورو 4 مطابق با استانداردهای جهانی به‌زودی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان توزیع می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
علی حکمت در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص توزیع بنزین یورو 4 اظهار کرد: از چند روز دیگر بنزین یورو 4 در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان عرضه خواهد شد و با عرضه این نوع بنزین شهرهای تحت پوشش منطقه آبادان پس از کلانشهرهای کشور به عنوان اولین شهرهای دارای بنزین پاک در کشور خواهند بود.

وی افزود: نکته حائز اهمیت این است که شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی بر اساس قانون باید این سوخت را قبل از عرضه خودروهای دارای استاندارد یورو 4 عرضه می‌کرد که این کار در راستای اجرای قانون در حال  انجام است.

 حکمت به قیمت بنزین یورو 4 اشاره و خاطرنشان کرد: با این‌که قیمت تمام‌شده تولید این نوع بنزین از بنزین معمولی بیشتر است ولی قیمت عرضه همانند قیمت عرضه بنزین معمولی خواهد بود و هیچ گونه افزایش قیمتی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: بهینه‌سازی کیفیت سوخت در پالایشگاه‌های کشور بخصوص پالایشگاه آبادان موجب افزایش تولید سوخت یورو 4 شده است که به زودی با نصب و راه‌اندازی نازل‌های سوخت یورو 4 در شهرهای مذکور این سوخت رسانی انجام خواهد شد تا خودروهای تولیدی یورو 4 نیز به سهولت بتوانند نسبت به سوخت‌گیری اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آبادان در خصوص جایگاه‌های توزیع بنزین یورو 4 در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان اظهار کرد: در همه جایگاه‌های توزیع بنزین این سه شهر، بنزین پاک وجود خواهد داشت و شهروندان می‌توانند از این مزیت بهره‌مند شوند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین