کد خبر: ۳۷۷۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰

سندی که نشان می‌دهد مهاجم جدید آبی‌پوشان از کودکی استقلالی بود+تصویر

مهاجم جدید استقلالی ها عکسی از کودکی خود در تیم استقلال رونمایی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آرش افشین مهاجم جدید استقلال که سابقه بازی در تیم های فولاد، سپاهان و ملوان را دارد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود از استقلالی بودنش در سنین نوجوانی رونمایی کرد.

 آرش افشین سالهای نوجوانی خود را در باشگاه بنیاد رامهرمز سپری کرد و در جوانی به تیم فرهنگ شهرداری رامهرمز پیوست و مدتی را به همراه این تیم در سوپرلیگ استان گذراند. افشین یک فصل را در تیم جوانان استقلال تهران سپری کرد و سپس به تیم امید این باشگاه ملحق شد.

 پس از یک فصل حضور در رده امید، با نظر مجید جلالی، به باشگاه فوتبال فولاد خوزستان اضافه شد و برای اولین بار بازی در لیگ برتر را تجربه کرد. افشین پس از ۴ فصل بازی در تیم بزرگسالان فولاد، در تابستان ۱۳۹۲، به باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان پیوست. البته قبل از پیوستن به باشگاه سپاهان زمزمه‌های حضور در باشگاه لیل فرانسه و باشگاه استقلال به گوش می‌رسید. او پس از یک نیم فصل ناموفق در سپاهان مجدداً در ابتدای نیم فصل دوم ۱۳۹۲-۱۳۹۳ به فولاد خوزستان پیوست و با این تیم قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛پس از جنجال کارت معافیت بازیکنان فوتبال، وی به عنوان بازیکن-سرباز با قراردادی دوساله به باشگاه فوتبال ملوان بندر انزلی پیوست؛ که پس از طی دوره آموزشی در پادگان آموزشی نیروی دریایی انزلی وارد تیم فوتبال ملوان از فصل ۹۴/۹۵ شد.

عکس زیر نشان می دهد او در سال 85-86 عضو تیم جوانان استقلال بود.

سندی که نشان می‌دهد مهاجم جدید آبی‌پوشان از کودکی استقلالی بود+تصویر


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
کاش خسرو حیدری هم رو می کرد
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین