کد خبر: ۳۷۷۶۳۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز: مردم برای سربازان مجروح دعا کنند

شهرام بلند پرواز روز یکشنبه در حاشیه عیادت از سربازان مجروج به خبرنگار ایرنا گفت : در مجموع هم اینک 13 نفر از مجروحان این سانحه در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز گفت: با توجه به اینکه حال پنج نفر از سربازان مجروح سانحه جاده ای واژگونی اتوبوس در فارس مساعد نیست و سه نفر نیز در وضعیت وخیم قرار دارند از مردم تقاضا می شود در فرصت شب های قدر برای شفای این مجروحان دعا کنند.رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز: مردم برای سربازان مجروح دعا کنند

شهرام بلند پرواز روز یکشنبه در حاشیه عیادت از سربازان مجروج به خبرنگار ایرنا گفت : در مجموع هم اینک 13 نفر از مجروحان این سانحه در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند.

وی اضافه کرد: پزشکان و کادر بیمارستان همه تلاش های خود را برای تثبیت شرایط این مجروحان انجام می دهند و همه امکانات سلامت در این بیمارستان در اختیار آنان است و ما از هیچ کوششی برای بهبودی این افراد دریغ نخواهیم کرد.

رئیس بیمارستان شهید رجایی شیراز اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم مشکل این مجروحان را مدیریت کرده و بتوانیم علائم حیات را در آنها تقویت کنیم اما همه چیز بستگی به شرایط آنها در روزهای آینده دارد.

وی افزود: هم اینک خانواده های آنان پشت در اتاق مراقبت های ویژه دست به دعا برداشته اند و از مردم نیز تقاضا می کنیم در شب های قدر برای آنان دعا کنند .

بلند پرواز گفت: این بیمارستان همه تخصص های پزشکی لازم را در اختیار دارد و اینگونه نیست که ما در یک یا دو مورد از تخصص های پزشکی کوتاهی کرده باشیم و اگر کمبودهایی در زمینه تجهیزات وجود دارد این کمبودها نتوانسته خللی در خدمات دهی بیمارستان به وجود آورد.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: پزشکان، پرستاران و همه کسانی که دراین بیمارستان خدمات رسانی می کنند سربازان را برادران و فرزندان خود می دانند و آنها نیز مانند بستگان سربازان، نگران سلامت آنها هستند و برای تثبیت شرایط سربازان تلاش می کنند.

2 دستگاه اتوبوس حامل سربازان مرکز آموزش صفر پنج کرمان روز چهارشنبه دوم تیرماه جاری در کیلومتر 15 جاده نی ریز - کرمان و کیلومتر 65 جاده سروستان - شیراز واژگون شد که در نتیجه آن 20 نفر جان خود را از دست دادند که 13 نفر سرباز بودند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین