کد خبر: ۳۷۷۶۴۱
تاریخ انتشار : ۰۶ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خبر داد

جریمه‌های جایگزین زندان برای خرده‌فروشان

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در مورد نحوه برخورد با خرده‌فروشان موادمخدر گفت: دستگاه قضا به علت محدودیت‌ها، جریمه‌های جایگزین زندان را برای آنها در نظر می‌گیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
سردار مسعود زاهدیان در مورد نحوه برخورد با خرده فروشان گفت: برخورد با قاچاق و موادمخدر یک زنجیره از تولید تا مصرف است.

وی افزود: وقتی ما معتاد متجاهر را جمع می‌کنیم، حتما باید با خرده‌فروش، مواد فروش محلی و شبکه‌های قاچاق بزرگ نیز برخورد کنیم.

به گزارش فارس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه کشور در نگهداری خرده فروشان مشکل دارد گفت: آنها غالباً معتاد هستند و برای تأمین مالی خود، اقدام به خرده فروشی می‌کنند.

وی ادامه داد: این افراد وقتی به دستگاه قضا معرفی می‌شوند، به علت محدودیت‌ها با جریمه‌های جایگزین زندان مواجه و آزاد می‌شوند.

زاهدیان در عین حال به خرده فروش‌ها هشدار داد: این جریمه‌ها برای دستگیری اول است و در مرتبه دوم دستگاه قضا برخورد جدی‌تری با این افراد خواهد داشت.

وی نظارت بر قهوه‌خانه‌ها را در حیطه وظایف این پلیس ندانست و در مورد گزارش‌های مردمی در خصوص موادمخدر گفت: فعلا مردم با همان شماره 110 باید تماس گرفته و گزارش خود را ثبت کنند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر  ادامه داد: اما بزودی قصد داریم تا شماره‌ای برای دریافت مستقیم گزارش‌ها اعلام کنیم تا برخورد‌ها به صورت ضربتی انجام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین