کد خبر: ۳۷۷۶۵۳
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

برتری 4 گله بلژیک مقابل مجارستان

بلژیک با برتری 4 بر صفر برابر مجارستان به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 صعود کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم بلژیک و مجارستان در ششمین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری چهار بر صفر بلژیک به پایان رسید.

 بازی با برتری بلژیک شروع شد و این برتری تا اواخر بازی ادامه داشت به طوری که توپ بیشتر در زمین مجارستان به گردش درآمد.

در دقیقه 10 بازی ضربه سر توبی آلدرویلد باعث شد تا شاگردان مارک ویلموتس خیلی زود به برتری برسند و مزد بازی برتر خود را بگیرند. 5 دقیقه بعد روملو لوکاکو می‌توانست گل دوم بازی را به ثمر برساند که درخشش گابور کرالی او را ناکام گذاشت.

حرکت خوب ادن هازارد در دقیقه 22 و شوت این بازیکن با برخورد به مدافعان مجارستان راهی به دروازه کرالی پیدا نکرد. همچنین جدی‌ترین موقعیت بازی در نیمه نخست بعد از گل را نیز کوین دی‌بروین از دست داد و کاشته زیبای او بعد از برخورد با کرالی به تیر دروازه برخورد کرد.

تک موقعیت خطرناک مجارستان را نیز لورنچیکس از دست داد و شوت او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت. چند دقیقه بعد شوت ژودژاک نیز با اختلاف کمی از کنار دروازه تیبو کورتوا به بیرون رفت.

جدی‌ترین موقعیت بازی را درایس مرتنس در دقیقه 42 از دست داد و در کمال ناباوری نتوانست توپ را وارد دروازه کرالی کند.

در نهایت نیمه نخست این دیدار سریع با برتری یک بر صفر بلژیک به پایان رسید تا شاگردان ویلموتس فقط 45 دقیقه تا رسیدن به یک چهارم نهایی فاصله داشته باشند.

در نیمه دوم دو تیم بازی مستقیم را در دستور کار خود قرار دادند. شوت زیبای هازارد در ابتدای نیمه دوم را به زیبایی کرالی به کرنر فرستاد. البته آدام زالای در دقیقه 53 می توانست با ضربه سر برای تیمش گلزنی کند که موقعیت او نیز از دست رفت.

در ادامه نوبت به درخشش پینتر رسید تا شوت زیبای او، کورتوا را به زحمت وادارد ولی واکنش خوب این دروازه‌بان مانع از رسیدن مجارستان به گل تساوی شد.

به گزارش ایسنا، در دقیقه 58 شوت زیبای یوهاز از کنار دروازه کورتوا به شکل بسیار خطرناک به بیرون رفت. بعد از این صحنه، پاس زیبای هازارد در دقیقه 78 به میچی باتشوای رسید تا این بازیکن دروازه مجارستان را باز کند. دو دقیقه بعد شوت زیبای ادن هازارد برای بار سوم دروازه مجارستان را باز کرد.

بعد از این گل مجارها یکی دو صحنه نصفه و نیمه روی دروازه بلژیک ایجاد کردند که ثمری نداشت. با این حال در دقیقه 89، یانیک کاراسکو، ستاره اتلتیکومادرید گل چهارم را نیز وارد دروازه مجارستان کرد تا این دیدار با برتری 4 بر صفر بلژیک به پایان برسد و این تیم حریف ولز در مرحله یک چهارم نهایی شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین