کد خبر: ۳۷۷۸۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۶

انگلیس به ایسلند باخت و حذف شد

انگلیس با شکست 2 بر یک برابر ایسلند از دور رقابت های یورو 2016 کنار رفت.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم انگلیس و ایسلند در آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی یورو 2016 برابر هم به میدان رفتند که این دیدار  با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید.

بازی با مالکیت توپ و برتری سه شیر شروع شد. خطای دروازه بان ایسلند روی رحیم استرلینگ در دقیقه 5 باعث شد تا داور مسابقه نقطه پنالتی را نشان دهد تا وین رونی این توپ را به گل تبدیل کند.

یک دقیقه بعد سیگوردسون موفق شد روی پاس آرناسون و تعلل خط دفاع انگلیس دروازه جو هارت را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند و خیلی زود ایسلند جواب انگلیس را بدهد.

شوت زیبای دله آلی با فاصله بسیار کم در دقیقه 15 از بالای دروازه ایسلند به بیرون رفت تا شانس با تیم آبی پوش باشد.

در دقیقه 18 سیگهورتسون موفق شد باز هم روی تعلل مدافعان انگلیس و دروازه بان آنها یعنی جو هارت گل دوم را نیز وارد دروازه این تیم کند و ایسلند بتواند از حریف خود پیش بیفتد.

در دقیقه 28 شوت زیبای هری کین روی پاس استوریج نیز با واکنش زیبای دروازه‌بان ایسلند به کرنر فرستاده شد. بعد از این صحنه بازی به تعادل کشیده شد و بازیکنان انگلیس نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایسلند ایجاد کنند تا بازی در نیمه نخست با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی متعادل و آرام دنبال شد. روی هاجسون تصمیم گرفت تا جک ویلشر را به میدان بفرستد تا میانه میدان را در اختیار بگیرد. در دقیقه 50 هری کین اولین موقعیت جدی این نیمه را روی دروازه ایسلند ایجاد داد.

به گزارش ایسنا، در این نیمه نیز انگلیسی ها نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه ایسلند ایجاد کنند و اکثر پاس‌هایشان با اشتباهات فردی بازیکنان این تیم از بین رفت.

در دقیقه 82 گونارسون نزدیک بود گل سوم را نیز وارد دروازه انگلیس کند که با درخشش جو هارت این موقعیت از دست رفت تا این دیدار با برتری 2 بر یک ایسلند به پایان برسد و انگلیس حذف زودهنگامی با یورو داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین