کد خبر: ۳۷۷۸۹۳
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۶

تیتری که منتشرنشده از سوی علی کریمی تکذیب شد!

درحالی که بیشتر روزنامه های ورزشی صبح سه شنبه تیتری درباره حضور علی کریمی در پرسپولیس داشتند ، او نیمه شب این تیتر را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی کریمی که بحث نشستنش روی نیمکت پرسپولیس به جای کریم باقری و دستیاری اش در تیم برانکو جدی شده بود ، این خبر را شبانه تکذیب کرد . او که بریده جراید صبح سه شنبه را نیمه شب در کانال های تلگرامی دیده بود ، همان شبانه در اینستاگرامش ، تیتر فردای نشریات را تکذیب کرد و نه تنها جای آقا کریم به پرسپولیس نمی رود که اصلا بنا به دلایلی ، دستیار برانکو هم نمی شود.

پس از این که علی کریمی در دعوای کیروش و برانکو به سمت برانکو آمد و کاملا از مربی کروات پرسپولیس حمایت کرد، در اتفاق رامین رضائیان نیز یک بار دیگر جادوگر پرسپولیسی ها خودی نشان داد و به تبعیت از برانکو و هواداران پرسپولیس، رضائیان را از صفحه اینستاگرامش خارج و به قول معروف او را" آنفالو" کرد.

اتفاق هایی که باعث شده تا کریمی بیش از پیش به برانکو نزدیک شود. آن هم در حالی که کریم باقری کوچکترین واکنشی به این قضایا نداشته است!

به گزارش خبرآنلاین؛این اتفاقات شایعه حضور کریمی به جای باقری را تشدید کرده بود. باقری که باشگاه هیچ تمایلی برای تمدید قراردادش نشان نمی دهد و هرچه منتظر نشسته نه از طرف برانکو و نه از طرف باشگاه ، کسی خبرش نمی کند. این بی محلی بقدری پیش رفته که حتی خود باقری هم شایعه را باور کرده و در گفت و گو با روزنامه پیروزی برای کریمی آرزوی موفقیت کرده بود.او گفته بود برای جانشینی اش چه کسی بهتر از جادوگر. خبری که البته کریمی تکذیبش کرد تا دیگر کسی او را جانشین آقا کریم نداند. البته کریمی طعنه ای هم به کی روش و حامیانش زده و گفته به چه دلیلی با برانکو همکاری نمی کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین