کد خبر: ۳۷۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۱

واکنش بذرپاش به پاداش 600میلیونی‌اش

اعضای هیات مدیره سابق سایپا در واکنش به خبر روزنامه ایران اعلام کرد: پرداخت پاداش ۶۰۰ میلیونی به این اعضا در سال‌های ۸۷ و۸۸ قویا تکذیب می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
مهر نوشت: مهرداد بذرپاش در واکنش به مطلب «پاداش ۶۰۰ میلیونی بذرپاش و اعضای هیات مدیره سایپا»   در برخی رسانه‌ها با بیان اینکه این پاداش به هیچ عنوان به اعضای هیات مدیره سابق پرداخت نشده است، گفت: عدد ذکر شده (۳۰۰ میلیون تومان) در صورت مالی که مصوب مجمع عمومی سایپا است، به سهامداران حقوقی پرداخت می شود و این مبلغ به هیچ عنوان به اعضای هیات مدیره پرداخت نشده است.

وی افزود: براساس سیاست‌های وزارت صنایع وقت و ابلاغ سازمان گسترش و نوسازی حداکثر سقف پرداختی پاداش سالیانه اعضای هیات مدیره شرکت‌های زیرمجموعه مبلغ ۳۰ میلیون تومان در سال بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
سلام
اقای بذر پاش خود را نارحت نکن اجازه بده بانک مرکزی زمانی که 24 سال سن داشتی وبه سایپا رفتی صورت حساب بانکی سایر بانک ها ویارانه دریافتی روزنامه وطن امروز منتشر شود تا روسیه گردند کسانی که به شما تهمت می زنند از طرفی برای مردم مسخص شود برادر پاسدار صادق محصولی که پدرش هم یک بقال جز میباشد چگونه جز 10سرمایه دار ایران وخود پرداز احمدی نژاد شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۸
0
1
مهرداد عزیز، شما الان نزدیک ۳۸ سال شدی و حتما خودت هم اقرار میکنی که وقتی که ۲۸ ساله بودی چقدر تجربیاتت از الان کمتر بود. حتما اقرار میکنی که یک جوانک ۲۸ ساله اصلا برای مدیر عامل شدن مناسب نیست. به نظرت بی تقوایی (یا شاید هم جاه طلبی جوانک ۲۸ ساله) نبود که باعث شد در آن سن و سال به شما همچی پستی بدهند؟ شما که یک لیسانس با کیفیت زیر متوسط دانشگاه شریف را در ۶ سال تمام کردی، حتما بچه‌های فوق باهوش شریف که توی ۴ سال دوتا لیسانس میگیرند رو یادت هست؟ به نظرت توانمندی‌های عقل و مغز تو بیشتره یا اونها؟ به نظرت اگر قرار باشه بعد از سن ۴۰ سالگی به یک فردی سمت مدیر عاملی بدهند، تو مناسب‌تری یا اون آدمهای اولترا باهوش؟؟؟ اگر تو مناسب تری پس چرا اونها با همه سنجش‌های سخت دانشگاه شریف از تو توانمندتر شناخته شدند؟ اگر اونها مناسبترند پس با کدام دین و ایمان و انسانیت و اخلاق تو پذیرفتی که در ۲۸ سالگی مدیر عامل سایپا باشی؟ مهر داد عزیز! اگر دین نداری لا اقل آزاده باش! به خدا قسم این حرف من نیست! حرف دینمون است.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین