کد خبر: ۳۷۸۰۹۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

جباری: استقلال بهتر شده/ کادر منصوریان ضعیف است

پیشکسوت استقلال می‌گوید این تیم نسبت به سال گذشته بهتر شده و توانایی کسب یک جام را دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
علی جباری در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به این سوال که ارزیابی‌اش از استقلال در فصل نقل و انتقالات چیست، گفت: استقلال امسال بهتر از سال گذشته یارگیری کرده هر چند من از اینکه برخی بازیکنان را در لیست مازاد قرار دادند گله‌مندم. کسی مثل برهانی که سال‌ها در استقلال بازی کرده بود را نباید اینگونه از تیم کنار می‌گذاشتند بلکه باید محترمانه‌تر به او این مطلب را می‌گفتند. این نوع جدایی می‌تواند روی روحیه دیگران اثرگذار باشد. این مساله درباره طالب‌لو هم صادق است. او هم سال گذشته همه جوره روی نیمکت نشست و صدایش در نیامد. در کل امیدوارم دیگر شاهد اینگونه اتفاقات نباشیم.

وی در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به سرمربی‌گری منصوریان در استقلال چیست، گفت: منصوریان فرد باهوش و علاقه‌مندی است ولی کادرفنی ضعیفی دارد. من به افشارزاده، پورحیدری و عبداللهی بارها گفتم که کادرفنی منصوریان ضعیف است. او مربی خوبی است که می‌خواهد در استقلال موفق باشد ولی این کادر نمی‌تواند خواسته‌های هواداران را تامین کند و بهتر است یکی، دو نفر دیگر هم به این کادر اضافه شوند. البته شنیده‌ام که خودش به دنبال یک بدنساز خارجی است.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این پرسش که توقعش از این تیم در فصل پیش‌رو چیست، اظهار کرد: استقلال فصل گذشته هم در آستانه موفقیت بود و اگر یک شوک به این تیم وارد می‌شد حتی قهرمانی دور از دسترس نبود. متاسفانه استقلال فصل گذشته دلخوش به صدر جدول بود و به یک‌باره آن را از دست داد. این تیم امسال یارگیری بهتری داشته و تیم‌های دیگر عموما ضعیف‌تر شدند. فکر می‌کنم منصوریان اگر به کادرش توجه کند و آن را تقویت کند حتما یک جام را کسب خواهد کرد.

جباری در پایان در پاسخ به این سوال که وضعیت جسمانی‌اش چگونه است، گفت: خدا را شکر دوران نقاهت را با موفقیت پشت سر گذاشتم و می‌توانم روال عادی زندگی را پیش بگیرم. جا دارد از همه کسانی که در این مدت جویای احوالم بودند تشکر کنم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین